neuscorrectie

  • Jolanda

    Hallo Allemaal, ik zoek een goede chirurg/kliniek om een neuscorrectie te laten doen. Ja wie niet op deze site.

    Ik heb natuurlijk al jullie verhalen gelezen en véél gegoogled.

    Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de (aestic) ATS kliniek in Vlijmen, Beaucare in Utrecht (operatie worden uitgevoerd in Belgie) of medisch cetrum scheveningen van Robert Schumacher.

    Graag lees ik jullie mening/ervaringen, dus. Dus allemaal reageren die wat te zeggen heeft. Alles is welkom zowel positief als negatief.

    En het mooie is, andere mensen die een neuscorrectie overwegen, hebben ook heel veel aan jullie reactie's.

    Ik wacht jullie reactie's af.

    Groetjes Jolanda

  • Els

    Waarom ga je niet naar een ‘gewoon’ ziekenhuis.

    Daar zitten toch ook plastisch chirurgen en anders krijg je daar wel een adres waar de plastisch chirurg ‘beunhaast’.

    In Rozendaal (bij Arnhem) zit ook een goede privékliniek, weet alleen niet of die ook neuscorrecties doen.

  • Silvia

    heyhey

    ikzelf ben geopereerd bij ATS door dr ledermann. Ik ben echt super goed geholpen door der. De service is daar perfect, iedereen is super aardig, en ik ben echt uitstekend geholpen.

    Ik weet niet of je mijn verhaal al gelezen hebt (het zal best aangezien ik het overal neerplant haha) maar zoniet, hier is mijn blog:

    http://www.volkskrantblog.nl/blog/41310

    Als je nog vragen hebt hoor ik het graag!

    groetjes

  • Lieke

    Huhh….hoe bedoel je “beunhaast”. Ik begrijp je niet helemaal. Prive klinieken zijn toch ook goed.

    Toch bedankt voor je reactie! Heb jezelf ook een correctie gedaan?

    Groetjes

  • Els

    Hoi

    Met beunhazen bedoel ik naast het werk in een ‘gewoon’ ziekenhuis erbij snabbelen in een privékliniek.

    Niet dat ze slecht werk afleveren ofzo want dat kan ik natuurlijk niet beoordelen.

    En ja, ik heb in een gewoon ziekenhuis mijn bovenoogleden laten liften omdat ik in de privékliniek eerst 18 kilo moest afvallen om zelfs maar een plaatselijke verdoving te mogen krijgen.

    Toen dacht ik, dan kan ik beter op de wachtlijst gaan staan die er achteraf niet eens meer was, binnen 3 maanden fris en fruitig terwijl een collega van mij het jaar ervoor nog een jaar moest wachten.

    Ben echt hartstikke blij met het resultaat.

  • N.

    Hoi,

    Je bedoelt wellicht de Kliniek van Medinona “Klein Roosendael”.

    Deze is inderdaad ONTZETTEND goed, hier heb ik ruim 2 jaar geleden mijn neuscorrectie laten doen. Vragen? Stel ze gerust!Els schreef:

    >

    > Waarom ga je niet naar een ‘gewoon’ ziekenhuis.

    > Daar zitten toch ook plastisch chirurgen en anders krijg je

    > daar wel een adres waar de plastisch chirurg ‘beunhaast’.

    >

    > In Rozendaal (bij Arnhem) zit ook een goede privékliniek,

    > weet alleen niet of die ook neuscorrecties doen.

  • N.

    Sorry, Medinona moet izjn MEDINOVA