neuscorrectie

  • angelica

    heeft iemand ervaring met kliniek steenberg in hasselt(belgie)

    daar kost een totale neuscorrectie nl maar 1850 euro.

    de behandelend chirurg is Luc Bosmans.

  • Silvia

    sow, dat is goedkoop, ik heb er nog nooit van gehoord, is hier zeker op dit pribord nix over te vinden?

  • angelica

    hoi silvia,

    nee,ik kan er nergens iets over vinden

    tik maar op google in;steenberg luc bosmans

    dan kies je de bovenste en kom je op de site

    dan rechterkant;neuscorrectie

    en kun je bovenaan op prijzen tikken

  • Nel

    Hoi Angelica,

    Deze prijs ligt in vergelijking met nederlandse prijzen wel heeel erg laag, ik wordt daar toch wel wantrouwend van. wordt er nog onderscheid gemaakt tussen de grootte van de mogelijke ingrepen?

  • Vlokje

    Hallo,

    1850 Euro is de standaard prijs in Belgie als je een chirurg hebt die het niet nodig vindt daar nog eens 2000 Euro winst op te maken. (zo ben ik er ook tegengekomen)

    Ik ben 6 weken geleden geholpen in Belgie en dat was ook mijn prijs voor de pc. Er kwam echter nog wel ziekenhuis opname bij (ik mocht zalig twee nachtjes blijven wat een aanrader is) en de kosten van de KNO arts om mijn neusschot recht te zetten. Die kosten worden echter door de Belgische ziekteverzekering en een extra hospitalisatie verzekering gedekt.

    Veel succes,

    Vlokje

  • angelica

    hoi vlokje,

    in welk kliniek ben jij geweest dan?

    en ben je tevreden over het resultaat

    zijn er nog dingen waar ik rekening mee

    moet houden.

    groetjes

  • sara

    hoi ik wil ook een neus correctie gaan doen maar ik zoek ook een goed koope kliniek ik moet allen meneus brug weg laten halen voor de rest niks. maar hiet is dat erg duur magik die site kan ik kijken want ik wil een van deze maanden beginnen .angelica schreef:

    >

    > hoi vlokje,

    > in welk kliniek ben jij geweest dan?

    > en ben je tevreden over het resultaat

    > zijn er nog dingen waar ik rekening mee

    > moet houden.

    > groetjes

  • Ricardo

    graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met deze kliniek?

    Ik wil graag een heroperatie voor mijn neus; het is niet goed uitgevoerd.

  • kiki

    Hoi angelica,

    ik ben ook aan t overwegen voor een neuscorrectie. Ben jij zelf nog naar die kliniek in hasselt geweest? die goedkopen? of naar een andere kliniek?

    welke kliniek adviseer jij mij. Heb namelijk ook niet veel budget, anders moet ik een lening afsluiten.

    groetjes Kiki