neus operatie !!!!!!!!!!!!!!! HELP

  • mues

    ik word door de kno binnenkort geopereerd aan me neus. Hij staat scheef en heb moeite met ademhalen. En ik ben iet helemaal tevreden over de grote van me neus. Zou de kno ook het kunnen verkleinen als ik dat zou zeggen?

  • Jannie

    ja natuurlijk!!!

    Dat is toch logisch je zou wel gek zijn als je daar geen gebruik van zou maken maar kan die kno arts dat ook?

  • mues

    dus dan zoek ik een mooie neusje uit. Dat ik ongeveeer zou willen. Ik heb een aanvulend zilveren kruis verzekering. Dus alles wordt vergoed?

  • Saskia

    Waarom vraag je het niet aan de arts ? Die is de enige die je daar op kan antwoorden.

  • erik

    Hallo mues,

    Als je ook ontevreden bent over de grote van de neus, zou ik daar zeker nu ook aandacht aan schenken. De kans dat het je blijft storen is aanwezig.

    Ik heb hetzelfde en heb 13 jaar geleden het tussenschot laten rechtzetten. Ook ik was/ben niet tevreden over de grote/vorm van de neus. De functionele problemen zijn na het rechtzetten van het tussenschot niet weggegaan (nog steeds aan 1 zijde dicht). Nu heb ik de keuze gemaakt om zowel de vorm iets te veranderen waardoor de functie ook beter wordt. Ik heb recent 2 gesprekken gehad bij dr. Nolst Trenete en hij gaat de ingreep verrichten.

    Succes ermee

    Eric

  • mues

    bedankt voor je reactie

    is ook alles vergoed in jou geval ik heb een aanvullende zilvere kruis verzekering.

    erik schreef:

    >

    > Hallo mues,

    > Als je ook ontevreden bent over de grote van de neus, zou ik

    > daar zeker nu ook aandacht aan schenken. De kans dat het je

    > blijft storen is aanwezig.

    > Ik heb hetzelfde en heb 13 jaar geleden het tussenschot laten

    > rechtzetten. Ook ik was/ben niet tevreden over de grote/vorm

    > van de neus. De functionele problemen zijn na het rechtzetten

    > van het tussenschot niet weggegaan (nog steeds aan 1 zijde

    > dicht). Nu heb ik de keuze gemaakt om zowel de vorm iets te

    > veranderen waardoor de functie ook beter wordt. Ik heb recent

    > 2 gesprekken gehad bij dr. Nolst Trenete en hij gaat de

    > ingreep verrichten.

    > Succes ermee

    > Eric

  • Erik

    Hallo Mues,

    Ik heb toevallig vandaag de brief naar de zorgverzekeraar gestuurd, met het verzoek om een vergoeding in de kosten. Ik weet niet wat hun reactie zal zijn, maar ik ben uiteraard wel benieuwd. Ik heb me erop ingesteld dat ik het zelf moet betalen en alles wat ik eventueel terugkrijg is meegenomen. Eerst zou ik op 10 april geholpen worden en had dus nog tijd om in overleg met de verzekeraar te treden. Maar nadat ik de brief had gestuurd kreeg in een telefoon van de kliniek dat ik 3 april geholpen kan worden. Dan wordt het natuurlijk kortdag om in overleg met de verzekeraar te gaan vóór de ingreep. Ik zal dan ook de discussie waarschijnlijk achteraf moeten voeren. Ik moet nog vragen wat de inbreng van de kliniek kan zijn bij de ondersteuning van het verzoek om een bijdrage.

    Eric

    mues schreef:

    >

    > bedankt voor je reactie

    > is ook alles vergoed in jou geval ik heb een aanvullende

    > zilvere kruis verzekering.

    > erik schreef:

    > >

    > > Hallo mues,

    > > Als je ook ontevreden bent over de grote van de neus, zou ik

    > > daar zeker nu ook aandacht aan schenken. De kans dat het je

    > > blijft storen is aanwezig.

    > > Ik heb hetzelfde en heb 13 jaar geleden het tussenschot laten

    > > rechtzetten. Ook ik was/ben niet tevreden over de grote/vorm

    > > van de neus. De functionele problemen zijn na het rechtzetten

    > > van het tussenschot niet weggegaan (nog steeds aan 1 zijde

    > > dicht). Nu heb ik de keuze gemaakt om zowel de vorm iets te

    > > veranderen waardoor de functie ook beter wordt. Ik heb recent

    > > 2 gesprekken gehad bij dr. Nolst Trenete en hij gaat de

    > > ingreep verrichten.

    > > Succes ermee

    > > Eric

  • Da-Is

    Een KNO arts verkleind een neus niet, hij kan deze rechtzetten (tussenschot) maar als de neus al jarenlang vergroeid is zal men er weinig van zien, je neusgaten blijven a-symetrisch kortom een KNO arts verfraaid de binnenzijde.

  • Diana J

    Dat denk ik toch niet Das.is, want ik ben door een KNO arts geopereerd, en al de 5 plastisch chirurgen die ik gesproken heb, wilde er niet aan gaan beginnen omdat het zo'n moeilijke klus was. Ik ben door een KNO arts geopereerd en ik heb een schattig neusje.

    Een cadeautje dus wat je schrijft is gewoon @!#$-koek.

    wens je nog een prettige dag!

    Diana

  • Ilse

    Ook mijn neus word geopereerd door een KNO arts, het gaat ook om het uiterlijk, hij is mislukt (door neusverkleining bij een kliniek) en wordt nu mooi gemaakt. Dus zij doen dat echt wel.