lipo kin voor of na de lift

  • meg

    Hallo dames,

    ik wilde even van de “liftsters”onder ons weten of bij jullie eerst de s-lift werd gedaan en daarna de liposuctie van de onderkin of eerst de lipo en dan pas de s-lift.

    Groetjes Meg

  • Alissa

    Dat gebeurde bij mij tegelijkertijd

  • daniella

    Bij mij ook.

  • Reneetje

    Bij mij ook.

  • Tineke

    Meg, bij mij ook tijdens de S-lift uitgevoerd.

    Vriendelijke groet Tineke

  • meg

    Hoi Tineke en andere dames,

    Ik vroeg mij alleen af of het tijdens de s-lift als eerste of als laatste gedaan was.

    Want ik dacht als eerst de wangen gelift worden en daarna pas de lipo van de kin

    (tijdens de operatie), weet de p.c. toch niet hoeveel huid hij van de wangen omhoog moet liften.

    Ik hoorde nl. van iemand dat de lipo eerst werd gedaan, en mijn p.c. doet het als laatste omdat volgens hem de huid vanzelf strak trekt bij de kin.

    Groetjes Meg

  • Tineke

    Zit iets in wat je zegt Meg…..Bij mij is bij iedere zijkant 2,9 (of 3,9 weet ik niet precies meer ?) cm huid omhoog getrokken. Ik denk dat de lipo onder mijn kin geen effekt meer heeft gehad mbt meer cm. huid die opgetrokken is. Dat beetje vet is minimaal in vergelijking met de cm. huid. Hij zal wel weten wat hij doet. Je gaat in april geopereerd worden?! Ik wens je veel sterkte en een goed herstel. Maak je niet ongerust..het valt reuze mee. Voor je het weet zijn de twee weken strak verband om je gezicht voorbij en kan je blij zijn met het resultaat!

  • meg

    Hoi Tineke,

    Was jij nou ook geopereerd door Dr. Stevens?

    Dan is bij jou de lipo waarschijnlijk ook erna gedaan.

    Had jij ook van die “hamsterwangen”. Zo ja, als er inderdaad zoveel centimers omhooggetrokken zijn, zullen ze wel weg zijn.

    Dat is ook zo een angst van mij, dat het resultaat niet strak genoeg wordt.

    Ik word er echt gek van. Elke keer denk ik, straks zijn mijn hamsterwangen, mondhoekplooien of onderkin niet weg.

    Groetjes Meg

  • Tineke

    Maak je geen zorgen Meg….hamsterwangen, onderkin, “kalkoenplooitjes” in mijn nek zijn allemaal weg.

    Het resultaat is niet “plastic”maar heel natuurlijk.

    Vriendelijke groet Tineke

    En ook geopereerd door dr. Stevens.

  • meg

    Hoi Tineke,

    was het bij jou ook erg of viel het nog wel mee ?