liposculptuur

  • giny

    ik heb in mei een afspraak voor liposculptuur van maag, onderbuik en flanken

    wie heeft hier ervaring mee en wil zijn ervaringen met mij delen

  • meg

    Hoi Giny,

    wat wil je precies weten ?

    Ik heb het 2 jaar geleden ook laten doen.

    Groetjes Meg

  • giny

    ik word na de pinksterdagen geholpen.

    ik zou het fijn vinden als jij tegen die tijd een beetje zou willen vertellen wat ik eventueel zou kunnen verwachten.

  • meg

    Hallo Giny,

    ik kan je ook nu wel vertellen hoe ik het ervaren heb hoor.

    Wat wil je precies weten ?

    Groetjes Meh

  • giny

    ik ga waarschijnlijk onder algehele narcose omdat ik teveel pijnstillers slik i.v.m. mijn fybromyalgie, dus daar zal ik niet veel van merken.

    hoelan na die tijd heb jij nog pijn gehad, hield je veel vocht vast, ben je ook daadwerkelijk maten kleiner geworden.b.v.

    na hoeveel tijd voelde je echt, dat het had geholpen en kon je nieuwe kleren gaan ko[pen

    ikzelf ben de laatste tijd (ong. 1,5 jaar) ongeveer 16 kilo afgevallen, maar om mijn middel geen nekele centimeter, dus dit is de reden, dat ik tot dit besluit ben gekomen.

  • meg

    Hoi Giny,

    Ik heb de eerste dagen best wel veel pijn gehad aan mijn buik, vooral met omdraaien in bed en opstaan uit een stoel.

    Kleinere kleren heb ik nooit gekocht. Ik vind zelf het resultaat best wel tegenvallen, had gehoopt dat mijn buik een stuk platter was geworden.

    Het is nu ruim 2 jaar geleden en ik zag er toen erg tegenop, maar al met al is de ingreep me meegevallen , alleen het resultaat niet.

    Maar dat komt misschien ook doordat ik 2 kinderen heb gekregen (19 jaar geleden), waarvan 1 met een keizersnee en ik 21 kilo aangekomen was tijdens de zwangerschap. Ik was altijd superslank (53 kilo) en na de kinderen is mijn figuur best veranderd. Dus zoals het werd, wordt het toch nooit meer.

    Dat was dus een illusie.

    Sterkte met je beslissing.

    Groetjes Meg

  • giny

    ik ben 50 en heb ook 2 kinderen gahad.

    ik ben altijd stevig geweest en ben de laatste 2 jaren 16 kilo afgevallen

  • meg

    Giny, als je al zoveel afgevallen bent, hoe ziet je buik er nu uit dan ?

    Als je velletje er nu al wat slapjes bijhangt, wordt het na de liposuctie natuurlijk alleen maar erger en dan is een buikwandcorrectie echt een betere oplossing volgens mij.

    Ik geloof dat als je tegelijkertijd de lipo met de bwc uit laat voeren het ook veel goedkoper is dan wanneer je eerst een lipo laat doen en na een paar maanden toch nog een bwc.

    Groetjes Meg

  • giny

    dank je wel voor je reacties.

    ik heb net met de kliniek gebeld en ze gaan mij van allebei informatie en een offerte toesturen, dus dan kan ik nog kiezen, wat ik ga doen.

    ik wacht het dus nu maar even af

  • giny

    ik heb toch, aan de hand van jou verhaal en wat informatie uit de bibliotheek besloten in ons eigen “gewone”ziekenhuis voor een second opinion te gaan.

    liposuctie is inderdaad niet echt zaligmakend als je 50 bent en een “schort” hebt.

    dus nu maar informeren naar buikwandcorrectie.