blauwe plekken

  • coby

    ik heb een ooglidcorrectie gedaan maar heb nogal bizarre blauwe plekken onder mn ogen.

    Heeft iemand tips hoe je dat het snelst weg krijgt ?

    Ik heb al druppeltjes en creme tegen de plekken maar het helpt niet snel genoeg.

    wondertip iemand misschien

    bedankt Coby

  • Dana

    Geduld is het enige dat werkt ;)

    Arnica kan misschien nog helpen als het niet te lang terug is, maar verder is er volgens mij niets dat blauwe plekken weg haalt.

    Kun je niet camoufleren?

  • Joke

    Inderdaad Coby, geduld en camouflage is het enige wat je kan doen hier. Hoe lang is het geleden dan, die correctie? Moet dan toch recent zijn.

    grtjs Joke

  • coby

    het is idd pas geleden, het is ook nog dik

    ik ben het nu aan het deppen met een theezakje kamille, las ik ergens op internet.

    neemt de zwelling iets af

    gisteren een half glas wijn op.. laat het een tip zijn voor iedereen met zo n soort ingreep, het wordt meteen veel erger.

    drama.. ik durf niet eens boodschappen te doen.

    Ik ga maar online bij AH shoppen voor het weekend :-)

    wat een uitkomst

  • Joke

    Thank God for Internet! hahaha. Geef het maar tijd, er is zeker de eerste week/ 2 weken dergelijk ongemak hoor. Bij iedereen verschilt dit een beetje. Gewoon je netjes houden aan de instructie van je PC en geduld geduld geduld.

    Was je de ingreep op zich wel meegevallen?

    gr. Joke

  • lies

    Het wondermiddel is tijgerbalsem binnen enkele dagen zijn de blauwe plekken weg

    probeer maar eens.

  • Joke

    Dat lijkt me geen middel om op een gevoelige gezichts-/ooghuid te smeren??

  • Saskia

    Arnicazalf/gel versnelt het genezen van blauwe plekken.

    Van VSM http://www.purelijfkracht.nl/assortiment/all

    of van Vogel.

  • L.

    Arniflor van dr. Vogel…

  • lisa

    heel den dag ijs opleggen, bij mij is het na 4 dagen dat alle zwelling verdwenen was… het helpt echt… veel succes