Bezorgd over bovenoogleden !

  • manuela

    Hallo Allemaal …

    Het is nu 13 dagen geleden dat ik geholpen ben aan een halslift, en na heel veel denken en dubben ook een bovenoog lift .Het genezings proces gaat goed.

    Maar ik maak me nu toch een beetje zorgen over me'n ogen !!!!

    Want is het normaal dat na 13 dagen de oogleden vanaf de wimperrand tot het litteken nog niet goed doorbloed zijn en nog raar en wat gevoelloos aanvoelen ?

    Ik moet er niet aan denken dat dit zo blijft !!!!

    Dus alsjeblieft als ik weer te voorbarig ben zou ik dat graag willen horen…

    Lieve groetjes Manuela

    I

  • Joke

    Hoi Manuela,

    Heeft jouw pc je dan niet verteld dat het maanden kan duren eer je gevoel weer terug komt? Ik heb een dik jaar geleden een bovenooglidcorrectie laten doen en het heeft een aantal maanden geduurd voordat het gevoel terug was. Met name de binnenooghoek was het langste gevoelloos. Dit is volkomen normaal!

    Maak je geen zorgen, alles komt goed!

    Groetjes Joke

  • K.

    Hoi,

    Wat Joke schreef, is helemaal waar. Ik had precies hetzelfde. Dus inderdaad maak je niet druk!

    groetjes,

  • Tinkie

    Ik laat binnenkort mijn bovenooglid doen, maar kunnen jullie vertellen hoe lang ik er “rot”uitzie.

    Kan ik naar een week weer werken en wat moet ik me dan voostellen hoe dat er uit ziet.

    En doet het pijn????

    tinkiemanuela schreef:

    >

    > Hallo Allemaal …

    >

    > Het is nu 13 dagen geleden dat ik geholpen ben aan een

    > halslift, en na heel veel denken en dubben ook een bovenoog

    > lift .Het genezings proces gaat goed.

    > Maar ik maak me nu toch een beetje zorgen over me'n ogen !!!!

    > Want is het normaal dat na 13 dagen de oogleden vanaf de

    > wimperrand tot het litteken nog niet goed doorbloed zijn en

    > nog raar en wat gevoelloos aanvoelen ?

    > Ik moet er niet aan denken dat dit zo blijft !!!!

    >

    > Dus alsjeblieft als ik weer te voorbarig ben zou ik dat graag

    > willen horen…

    >

    > Lieve groetjes Manuela

    >

    >

    > I

  • Els

    Hoi Tinky,

    Ik ben een week thuis geweest, een oog was nauwelijks blauw de ander wat meer.

    Wat heel belangrijk is dat je steeds moet koelen, ik had al bij de DA drogist een soort gelbrilletjes gekocht die je in de koelkast kunt bewaren.

    Heb die ook 's nachts gebruikt. (ik slaap toch alleen dus niemand die het ziet ha. ha.)

    Kan ook als je erg doorgezakt hebt en er toch de volgende dag piekobello uit moet zien.

    De lidtekens voel je wat langer maar is niet pijnlijk ofzo, gewoon een raar gevoel.

    Ik heb er zeker geen spijt van.

    Ben overigens gewoon in het reguliere ziekenhuis geweest.

    Veel succes alvast

  • Tinkie

    Bedankt, ik vind het heel spannend allemaal en zo'n brilletjes is een goed idee.

    Tinkie