Borstvergroting

  • Inge

    Ik heb me op 13-2-2008 laten opereren voor een borstvergroting in de kliniek Linea Aesthetica door dokter Darius te Brussel (Ukkel). Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met het resultaat en vraag me af of jullie het over dezelfde kliniek hebben? De kliniek zag er erg mooi en verzorgd uit en ook over het consult in Utrecht was ik erg tevreden. Ik ben vooraf op het consult goed geinformeerd door Dr. Darius (de chirurg zelf). Ik vond wel dat je inderdaad heel snel naar huis mocht maar dat heeft verder geen nadelen gehad. Ik kreeg ook pijnstillers mee voor een heel weeshuis en goede instructies.Ik ben na krap 2 weken al weer gaan stappen, werken, autorijden enz en alles gaat gewoon super. Voor degene die ontevreden zijn over hun borstvergroting bij Linea Aesthetica, hebben jullie dit door Dr. Darius laten doen? Hebben jullie het over dezelfde kliniek als ik? En na hoelang ontstonden jullie klachten? Positieve reactie's zijn natuurlijk ook welkom!

    Groetjes, Inge

  • natalie

    Hallo inge,

    heb op 12 april een afsp met dokter darius, voor een bv kan je mijn vertellen het ging je eerste consult bij hem of had je consult van een andere arts. En hoe werd je behandeld in het kliniek ??? gr natalie p.s wat voor cup maat heb je nu en wat voor inplantaten.

  • Inge

    Hoi Natalie,

    Ik heb mijn consult ook bij dokter darius gehad, ik vond het eerlijk gezegd een beetje simpel en het ging vrij snel allemaal. Ik had dan verder ook geen idee hoe het zou moeten zijn dus vond het allemaal wel goed. In de kliniek zelf werd ik wel heel goed behandeld, de verpleegkundige zijn erg aardig en zorgvuldig. Ik heb anathomische implantaten van hydragel geloof ik en ben van een B-Cup naar een D-cup gegaan. Dit wel op advies van dr Darius. Ik zou eerst 315 cc krijgen voor een mooie C-Cup, echter vlak voordat de operatie begon adviseerde dr Darius mij om 1 maat groter te pakken (360cc) omdat ik anders niet het gewenste resultaat zou krijgen omdat ik een strakke borstspier had en een stevige huid. Ik ben hier mee akkood gegaan maar wat ik wel raar vond ik dat hij mij op het consult zelf die maat sterk afraadde omdat dit te groot zou zijn in verhouding met mijn lichaam. Maar ik ben er uiteindelijk wel heel blij mee, hoewel ik op het begin toen ik in de spiegel keek echt schrok omdat het er zo groot uit zag maar de zwelling neemt nog heel erg af, dus uiteindelijk ben ik er heel blij mee! Hoe is het bij jou gegaan? Weet je al wanneer je geopereerd wordt? Succes! Groetjes, Inge

  • Sjaron

    Ik ben vandaag op eerste consult geweest bij dokter Darius, en mei heb ik mijn operatie, heb een kleine b80 en wil graag naar een d, ben 1.57 cm Ik ben erg benieuwd, ik voelde me wel erg op mijn gemak bij dkt Darius. Ik krijg 435 cc erbij, ben zelf bang dat als ik het dalijk heb gedaan ik het te klein vind, maar denk dat zit tussen mijn oren. 435 cc is best veel toch?

  • Inge

    435 cc is wel veel ja! Ik ben ook maar 1.61 en weeg 52kg en heb 360 cc en vond dit al heel groot, kan nou bij de h&m en hunkemullor bijvoorbeeld al geen of bijna geen bh's meer kopen, omdat ik nou toch een D75 of een E70 heb. Maarja dat is wel ieder voor zich. Maar in ieder geval, veel succes met je operatie!

  • natalie

    Hallo inge.

    Nog bedankt voor je advies ik moest mijn afspr verzetten maar ben inmiddels geweest bij dokter Darius hele fijne man en goede uitleg gegeven. ik ben zelf 1.60 lang en weeg 55kg hij raden mij aan om 360 cc het wordt dan een mooie c-cup ben daar heel tevreden mee. Ik ga nu zo snel mogelijk een afspraak maken. Hij zal ook de operatie gaan uitvoeren.

  • Inge

    Graag gedaan hor!

    Dan krijg je precies hetzelfde als ik, ben even groot en weeg ook ongeveer t zelfde

    en de verhoudingen kloppen nu precies, dus dan weet je dat vast ;)

    Op het begin lijkt het heel groot maar als de zwelling afneemt valt het erg mee en klopt alles gewoon ;) Succes! Groetjes

  • natalie

    Hallo inge,

    Heb nog een vraagje wat voor bh maat draag je nu. mijn afsp staat vast op 7 juli 2008. Vind het wel een beetje eng maar zet door gr natalie

  • natalie

    Hallo inge

    Klopt het dat je een d cup hebt. dr darius zei dat ik op een c cup uit zou komen krijg 360 cc ??????????.gr natalie

  • Inge

    Hee Natalie,

    Klopt ja, zei hij tegen mij ook maar ik heb nou een D-cup en omdat ik van omvang maar 70 heb is zelfs een D70 te klein (van voorgevormde bh's in ieder geval) het klinkt wel heel groot maar het valt reuze mee hor want gewone bh's zonder enige vullig pas ik wel een C75. Komt gewoon omdat je borsten nou al overeind staan en niet meer ondersteund hoeven te worden en dat is bij natuurlijke borsten wel. Als je dit volume met natuurlijke borsten zou hebben, heb je denk ik wel een gewone C..

    Groetjes