20 jaar Onderkin / Cellulitis / Bergman Kliniek

  • Blondie

    Ik ben een meid van twintig jaar en ben volslank gebouwd (165 en 60 kilo).

    Sinds een tijdje sport ik weer maar met eten kan ik me helaas niet beheersen…

    Ik snoep helaas ‘stiekem’, uit verveleng, uit drang, omdat ik het niet kan laten en de verleiding te groot is en graag een paar kilotjes kwijt willen raken maar daar gaan mijn vragen niet over.

    Ik heb al een aantal jaren last van een onderkin en zou graag in aanraking willen komen met mensen die zich hieraan hebben laten helpen.

    Daarnaast heb ik best veel last van cellulitus en nu ik een als secretaresse werk zit ik veel en krijg ik een kont met aan de zijkanten ‘zitvlakken’. Hier zou ik ook graag aan geholpen willen worden en graag ervaringen en verhalen van personen horen die deze operaties hebben ondergaan.

    Via het programma Gewoon Mooi ben ik in contact gekomen met Bergman Kliniek, heeft iemand hier ingrepen ondergaan en hoe zijn jou ervaringen?

    Alvast bedankt!!!

    Met vriendelijke groet,

    Blondie

  • luigina

    volgens mij ben je met jouw lengte en gewicht gewoon heel erg slank en niet vol zoals jij het noemt.

    daarom heb ik ook t idee dat je een beetje scheef zelfbeeld hebt en vraag ik me af of het allemaal wel nodig is dat wat je allemaal wilt laten doen.

    Sport je wel??, als je de hele dag zit en je gaat drie keer per week lekker sporten kom je ook wel van die zitkont af hoor.

    En je onderkin kun je met lipolyse laten verwijderen , daar hoef je niet een dure operatie voor laten doen.