neuscorrectie in het buitenland

  • elske

    hallo,

    heeft er iemand toevallig ervaring met neuscorrecties in het buitenland?

    ik zou graag willen weten waar dat (goedkoper) veilig kan en hoe duur het is..

    alvast bedankt!

  • lau-an

    meisie meisie toch serieus je moet echt niet naar het buitenland gaan. ik zeg niet dat het daar perse slecht is maar je hoort genoeg horror verhalen. spaar gewoon wat langer en ga gewoon naar een goede kliniek in nederland

    ik denk dat dat het beste is;)

    -x-

    lau-an

  • Ree

    Ik kan hier een lang verhaal van maken met veel argumenten, maar samengevat zeg ik: “Doe dit echt niet!”. Risico's zijn gewoon te groot.

  • Flokje

    Hey Elseke,

    Ik woon in België en heb het dus hier laten doen wat allemaal prima is verlopen. Er zou echter geen haar op mijn hoofd aan denken om het niet in België of Nederland te laten doen.

    Je spreekt de taal niet, je hebt geen kenismakend gesprek en je hebt helemaal geen nazorg wat toch wel belangrijk is.

    Echt, doe het niet. Je neus staat midden in je gezicht, daar neem je toch geen risico's mee?

    Ga langs bij een hele goeie KNO arts en laat controleren of je neusschot rechtstaat. Indien niet dan kun je misschien een deel van de kosten terugkrijgen…

    Groeten en succes,

    Flokje

  • Zaka

    Hoi Flokje,

    Is het dan zo dat als je neusschot niet rechtstaat je de operatie (of een deel ervan) vergoed krijgt?

    Zaka