Halslift/ Linea Aesthetica Brussel

  • Petra

    Ik overweeg een halslift.

    Wie heeft er een ervaring bij Linea Aesthetica in Brussel.

    Groetjes Petra

  • renee

    GA NOOIT NAAR LINEA AESTHETICA IN BRUSSEL!!!!!

    Mijn zus heeft hier een ooglidcorrectie ondergaan en dat is finaal mis gelopen.

    Ten eerste krijg je een intake gesprek in Utrecht met de eigenaar van de kliniek en niet met de behandelend chirurg, die je dus pas voor het eerst ziet op de dag van de operatie. Intake gesprek is erg wervend, dus een hoop mooie praatjes. Ik was zelf ook mee omdat ik een halslift overwoog. Tegen mij zei hij dat ik echt niet langer moest wachten (toen was ik net 42 jaar) omdat het anders te laat zou zijn en ik dan aan een echte face-lift zou moeten ondergaan.Terwijl ik bij een second opinion bij de Velthuiskliniek te horen kreeg dat het nog lang niet nodig was bij mij. Ze stuurden me als het ware naar huis met de mededeling om over een jaar of 4 terug te komen en er maar eens heel goed over na te denken.

    Dat mijn zus uiteindelijk besloot het toch te laten doen, was uit kostenoverweging. Ik kan je wel zeggen dat ik ontzettend blij ben dat ik daar geen halslift heb laten doen, na alle ellende die mijn zus heeft moeten doorstaan.

    Ze hebben veel buitenlandse chirurgen in dienst, die dus Engels praten. Dit wordt niet verteld tijdens het intake-gesprek! Mijn zus ging ervan uit dat het een Belgische, nederlands sprekende, chirurg zou zijn.

    Helaas was haar chirurg Dr. Frati, een Italiaan, die engels sprak (werkt nu niet meer bij deze kliniek). Als je engels niet zo best is, is het een lastige communicatie op deze manier. Hij heeft een grove fout gemaakt door haar ogen niet van tevoren af te tekenen, wat dus wel behoort te gebeuren. Mijn zus was niet op de hoogte dat aftekenen een gebruikelijke procedure is. Resultaat is twee niet-symmetrische ogen, waarbij het ene onderooglid niet meer goed aansluit op de oogbol. Ook waren de littekens niet netjes in de arcadeboog geplaatst, maar erboven in een lelijke haak, in plaats van ronde boog.

    Mijn zus heeft tegelijkertijd een wenkbrauwlift laten doen. Ook dit is mislukt. Ze kreeg krammen geplaatst achter haar oren. Na de verwijdering van deze krammen, rest nu een litteken van 2 cm (!)breed, waarop geen haren meer groeien. Ze voelt zich altijd opgelaten als het buiten hard waait, omdat die littekens dan zichtbaar kunnen worden door de wind. Ook is ze 's ochtends lang bezig met haar haar om alles goed te bedekken.

    Ik vond de hygiene ook schandelijk. Terwijl ik in de wachtkamer zat, kwam er een arts uit de operatiekamer met een broodje in zijn hand!!!! Ook zag ik vliegen. Toen ik mijn zus mocht opzoeken in de verkoeverkamer, keek ik zo een operatiekamer in waar de borsten van een vrouw afgetekend werden. Hoezo privacy????

    Bij nacontrole bij Linea Aesthetica werd voorgesteld tot een kosteloze her-operatie na twee maanden, maar mijn zus had er geen vertrouwen meer in. Ze heeft deze hersteloperatie laten uitvoeren in Nederland. Daar hebben ze foto's gemaakt van haar gezicht en van de littekens achter haar oren, om dit prutswerk te kunnen laten zien aan collega's. Ook werd haar verteld dat een hersteloperatie pas na 9 maanden uitgevoerd mag worden en zeker niet na 2 maanden.

    Omdat mijn vader dreigde Linea Aesthetica voor de rechter te zullen slepen, heeft ze uiteindelijk na een moeizaam en onwillig gesprek met de eigenaar haar geld teruggekregen.

    Eindconclusie: een waardeloze, commerciele ‘kliniek’!!!!!!! Eigenlijk de naam kliniek onwaardig!!

    Renee

  • lara

    heftig verhaal zeg.

    niemand hoeft medelijden te voelen als deze beunhazen geen klanten meer krijgen.

    nu is het even wachten geblazen op de geregiseerde positieve reacties op linea…….

  • Henrika

    Ook ik raad niemand aan naar Linea te gaan. Gelukkig is mijn onder en boven ooglidcorrectie niet zo dramatisch afgelopen, maar zeker niet tot volle tevredenheid uitgevoerd. Het is goedkoper, en vast niet alle artsen zullen beginnelingen zijn die uit Italie worden ingevlogen, maar het heeft mij wel een jaar gekost om een beetje vrede te vinden met de resultaten van hun werk (ook een italiaanse arts die engels sprak en niets aftekende- en wist ik veel!). Dus nee, laat je heel goed informeren, vergelijk met andere klinieken en ga aub niet alleen op de prijs af. Veel succes met je beslissing

    Henrika

  • luigina

    Het moge toch bekend zijn dat deze kliniek heel erg slecht bekend staat, goed dat t weer eens aangewakkert word, want men vergeet het op den duur weer, net als de kliniek die afgelopen jaar dat meisje heeft laten sterven met d'r lipo en borstvergroting , wat helemaal afgeraden word door de gezondheidsraad om dat in 1 x te doen en toch gaan mensen er weer naar toe, ook zo een leuke utrechtse kliniek.

    Je kunt ook wel bij een goede kliniek terecht komen en de kosten in ogenschouw houden, maar je moet echt goed je ogen en oren open houden, vanwege dit soort ervaringen.

    Je moet je nooit laten opereren zonder een consult te doen met de chirurg, wie bedenkt zoiets!!!!!

    En doe een aantal consults!!

    Ik zou ff lekker doorsparen voordat je in handen valt van een leuke prijs met een slecht resultaat, nee dan ben je blij.

  • me

    Ik kan een dergelijke ervaring (persoonlijk) ook hier schrijven. GA NOOIT NAAR LA ! Prutsers zijn het. Artsen van veelal frankrijk en Italie, spreken geen woord N of slecht tot geen engels. Hygiene ver te zoeken etc

    Waarschuwing aan alle die LA overwegen !

  • BL Chilly

    Hoi,

    Ik heb een positieve ervaring van linea.

    Ik heb vorig jaar in Juli te Brussel een lipo laten doen.

    Ik vond het er goed en verzorgd uitzien, en zeker schoon

    (ben zelf verpleegkundige, dus weet wel wat hygiene is).

    Ik ben zeer tevreden over het resultaat en zou het zo weer doen.

    Ik had een franse arts, Dr.Levy en was zeer behulpzaam,

    maar ben ook eerst in Utrecht voor het 1e consult geweest.

    Ik ging eigenlijk voor meerdere plaatsen te laten doen,

    maar dit werd mij toch uit het hoofd gepraat.

    Met halslift heb ik geen ervaring dus daar kan ik je geen

    mening of advies over geven.

    Alleen kan ik zeggen dat ik over Linea Aesthetic wel tevreden ben.

    Hopelijk heb je hiier wat aan.

    Groetjes

  • sylvia

    hoi

    heb op 30-11-07 een minilift+lipo kin+halslift gehad.

    eerst tevreden en nu na 4 mnd heb ik mijn onderkin weer terug.

    ligt aan mijn halsspieren zeggen ze in utrecht .

    na 2 voor consults omzeker te weten dat deze operatie zou werken voor mij, werd mij verteld dat ik dik tevreden zou zijn.

    was ik ook maar van korte duur.

    nu afwachten wat er verder gaat gebeuren, laat het er niet bij zitten uiteraardPetra schreef:

    >

    > Ik overweeg een halslift.

    >

    > Wie heeft er een ervaring bij Linea Aesthetica in Brussel.

    >

    > Groetjes Petra

  • Lot

    hallo,

    Ik ben op consult geweest by LA voor een neuscorrectie. Veel mensen zeggen hier dat ze meteen'gedwongen' werden om een afspraak te maken, dit was bij mij helemaal niet het geval! Ik kreeg veel informatie en ik kon gewoon de vragen stellen die ik wilde. Ik heb een goed gevoel erbij en verheug me erg op mijn operatie

    groetjes Lot

  • claudia

    Super,ben net thuis van Linea Aesthetica Brussel!!

    Ik snap echt niet dat mensen hier slechte ervaringen hebben!

    Ben prima ontvangen,geinformeerd en behandeld,!

    Was er om 10:30uur,en mocht zelf kijken wanneer ik sterk genoeg was om weer naar huis te gaan,dat was om 15:30uur.

    Alles relax en hadden alle tijd voor me!

    Echt een aanrader!!!

    Groetjes Claudia

    >