Ongewenste dikke lippen dankzij bio-alcamid

  • Diana J.

    Beste lezers,

    IK ben na lang zoeken terecht gekomen op dit forum. Ik had altijd hele dunne lippen en eigenlijk ook een klein mondje bedenk ik me achteraf als ik naar foto's kijk. Nu ben ik erg veranderd. De verhouding in mijn gezicht is helemaal zoek. DIkke lippen is het gevolg van een overreactie. Ik ben tig keren teruggeweest en vaak genoeg huilend aan de telefoon gezeten. Het zijn pure zwellingen werd er gezegd, ijs gebruiken een paar keer per dag (en dat terwijl ik 32 uur per week werk) en geduld hebben. Dat kan hij mooi zeggen maar inmiddels ben ik ruim een half jaar verder en het is naar mijn idee nauwelijks of niets minder geworden, bovendien is het nog scheef ook, de linkerkant is zelfs nog ietsje dikker dan de rechterkant.

    Bijna 7 maanden geleden heb ik in een kliniek in België die lip correctie laten uitvoeren. Dit was voor mij de 2 e keer. De eerste keer hebben ze silicone olie in mijn onder en bovenlip gespoten en dat leek op één of andere manier niet toereikend te zijn. De arts zei dat hij het met kleine prikjes ook kon doen met Bio-alcamid en dat het dan een permanent resultaat zou boeken. Misschien is het wel de combinatie van de olie en de bio-alcamid dat mijn huid zo fel reageerde maar inmiddels ben ik 7 maanden verder en zit ik mooi met de gebakken peren.

    Wie herkent zich in dit verhaal? Is het bij jou nog weggegaan of minder geworden? Ik ben eerlijk gezegd ten einde raad. Ik heb gewoon eerlijk verteld tegen mijn baas wat er is gebeurd. Nu krijg ik er geen opmerkingen meer over, eigenlijk zegt niemand er iets van in mijn omgeving maar ik word er wel iedere dag als ik in de spiegel kijk weer mee geconfronteerd. Ik had ooit zielige kleine dunne lipjes en nu zie ik er stom uit met van die dikke lippen alsof het helemaal uit verhouding is.

    Wie oh wie kan mij helpen is er nog wat aan te doen. Ik heb er geen pijn aan het het is ook niet rood of zo.

    vriendelijke groeten Diana

  • K.

    Jemig meid, ik heb geen ervaring met het opvullen van de lippen maar ik vind echt vreselijk voor je…

  • danies

    misschien terug naar je kliniek, en als je niet serieus geworden wordt, misschien hier in nederland naar een kliniek gaan.

    bvb velthuis kliniek?

    maak daar maar es een afspraak, bij peter velthuis zelf! meestal werkt ie in rotterdam.

    je moet er hoe dan ook wat aan laten doen, weg laten halen is een optie.. maar het gaat nooit meer helemaal weg.

    heb ervaring….

    doen hoor!!

    veel sterkte

  • luigina

    Wie o wie gaat nou in godsnaam bio alcamid spuiten in je lippen, das sowieso al onbegrijpelijk, plus dat de gerenommeerde klinieken in Nederland het spul al helemaal niet meer inspuiten omdat het door de gezondheidsinstanties wordt afgeraden, het is bovendien ook nog een heel hard middel dat voor jukbenen mooi is , maar voor lippen??, hij had siliconen bij moeten spuiten, tot daar was ie goed bezig , om niet direct teveel in te spuiten, dat moet je ook opbouwen voor t definitieve juiste resultaat.

    Ik kan je nog wel aanraden mocht het gaan ontsteken dan kun je anti biotica nemen, en je kunt bio alcamid ook laten verwijderen, maar helaas nooit helemaal, maar wel dusdanig dat t visueel wat beter gaat staan.

    En ik raad je aan naar Nederlands gerenommeerde klinieken te gaan , die volgen toch veelal de raad op vd gezondheidsraad.

    Neem contact op met de arts en als je geen bevredigend antwood aan hulp krijgt , vergeet hem snel en ga naar een goede arts, die zullen alleen niet heel blij zijn, maar ja, door schade en schande wordt je helaas wijzer, goed dat je het hier schrijft, in belgie nemen ze het niet zo nauw , ze zijn daar veel soepler im het gebruik v ontraden middelen

    sterkte meis

  • Diana J.

    Dank jullie wel voor de antwoorden,

    Het is ook zo erg dat zelfs simpele dingen als eten is lastig, als je er op drukt doet het helemaal niet pijn maar voelt strak aan en praten lachen eten drinken bijvoorbeeld wat dacht je van drinken met een rietje , dat kan ik niet eens meer, ik baal zo vreselijk ik heb gebeld met Peter Veldhuis maar dat is al weer even geleden, hij heeft me toen teruggebeld, ik weet dat het desnoods uitgesneden kan worden maar daar zie je dan weer littekens van. Ik sta er helemaal alleen voor lijkt het wel, krijg reacties van eigen schuld dikke bult. Ik zoek eigenlijk wat steun mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als ik op dit forum dank voor jullie reacties in ieder geval. Blij dat er meegedacht wordt dat wel,

    groetjes van Diana

  • luigina

    Dian, probeer de arts bij de pr hendrikkliniek in Amsterdam, ik weet dat hij met injectienaalden al vaker bioalcamid heeft weggehaald.

    Eigen schuld dikke bult uitspraken komen van mensen die nog niet erg met de tijd zijn meegegaan en zijn blijven steken dat je maar tevreden moet zijn met wat jij tekortkomingen vind, dat hoeft lekker niet meer anno 2008, je bent een moderne vrouw, wat wel moet is dat het op moet houden dat artsen domme dingen doen met een bio alcamid .

    sterkte , ik vind het haske rot voor je.

  • ikke

    Ja hallo Diane,

    mij is het ook overkomen ik loop met een veel te dikke bovenlip maar bij mij was het gewoon silicone olie het is bij mij ruim 2 jaar geleden en gek genoeg ben ik er aan gewend. Het is een illusie te denken dat het weggaat, blijft gewoon een dikke lip.

    sterke meid

  • Diana J

    Dat is lief Luigina, dank dat je zo meeleeft ik ga me er in verdiepen weet je hoe die man heet is dat misschien de heer Roselaar?

    groetjes Diana

  • luigina

    Nee die bedoel ik niet, maar das ook een arts die alles weet van bioalcamid!!!!

    Je mag officieel geen namen noemen v artsen op dit forum, je zou zeker die arts kunnen proberen ook vh lasercentrum is ook een super lieve en goeie dokter, maar ik weet van die dokter , een Amerikaan, van de pr hendrikkliniek dat ie echt bio alcamid heeft verwijderd,nee heb je , ja kan je krijgen.

  • leo

    Ik heb een paar jaar geleden (in belgie) siliconen laten in spuiten, maar je ziet er helemaal niets van, ik zat er aan te denken nu bio alcamid te proberen, maar na jouw verhaal Diana doe ik het absoluut niet.

    Ik neem aan dat die arts die jou behandeld heeft wel je geld terug geeft plus de extra kosten om het weer mooi te maken?? Dat is hij echt wel verplicht!!!!