Klein verslagje.

  • manuela

    Hallo Ines Meg e.a…

    Hier dan even een klein verslagje van mij .

    Afgelopen Maandag was het dan zover mijn halslift ofwel S lift!

    En toch na héél veel gedub me'n ogen!!!!!.En ik moet eerlijk zeggen het is /was allemaal goed te doen .Ik zit nu op de derde dag en het gaat hartstikke goed ,buiten een gezwollen gezicht !

    De operatie heeft zo'n twee en half uur geduurt en omdat ook mijn (boven) ogen werden gedaan. is er voor narcose gekozen. Ik heb aangegeven geen morfine te willen omdat ik daar vreselijk ziek van wordt .Dus nergens écht last van gehad .

    De zwellingen tjaaa… wat moet ik daar over zeggen het is nog zo vreselijk kort geleden! Maar ik denk zelfs dat die ook wel mee vallen (misschien ook door de Arnica)Of zou het nog erger kunnen worden ???

    Voor de rest is het voor mij ook nog heel veel afwachten en veel geduld hebben denk ik..

    Lieve groetjes Manuela

  • meg

    Hoi Manuela,

    Wat fijn voor je dat het achter de rug is.

    Ik ben volgende maand aan de beurt. In de nacht word ik regelmatig wakker met een paniekerig gevoel. Zo eng vind in het.

    Waar was jij ook al weer geweest ?

    Sterkte met genezen hoor !

    Groetjes Meg

  • manuela

    Hallo Meg ..

    Ja ik weet precies wat je bedoeld hoor !

    Bij mij kwamen de grote angsten een grote week van te voren, de gekste dingen komen in je hoofd ! Helaas is dat bij jou dan nu al ?

    Maar heel raar de dag van de operatie zelf was ik vrij rustig !Heb zelfs die nacht ervoor nog wat geslapen! Wat voor mij zeker bijzonder is (hèle slechte slaper).

    En dan nu 4 dagen verder zit ik hier weer gewoon even achter me'n pctje zonder pijn zonder vreselijke blauwe plekken ,alleen een nog wat opgezet en strak aanvoelend en stijf gezicht .

    Ik ben gisteren in de donker zelfs even een klein blokje om geweest om even lekker die frisse lucht in te ademen. Wel incognito natuurlijk! (dikke sjaal en zonnebril)!

    Dus lieve Meg maak je echt niet TE druk !!!!

    Ik weet natuurlijk niet hoe het verder allemaal gaat verlopen en of ik tevreden met het resultaat zou zijn !Dat hoop ik wel met heel mijn hart ,en ga daar ook maar een beetje van uit …

    Lieve groetjes Manuela

  • meg

    Hallo Manuela,

    wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat.

    Heb je nog steeds een verband om je gezicht of heb je al even kunnen spieken hoe het er allemaal uitziet.

    Wanneer gaan je hechtingen eruit ?

    Groetjes van Meg

  • manuela

    Hoi Meg..

    Er is geen liposuctie gedaan onder mijn kin. Dus zijn alleen mijn oren ingeteept en me'n hals waar zo'n kalkoenenvelletje zat ,die is weg ! Ik hoop dat als straks alles weer op zijn plek zit het er ook zo mooi uit blijft zien!!!!!

    En dat me'n kaken nu mooi zijn aangetrokken is mooi meegenomen…toch?

    Maarrrr…. het is en blijft nog even afwachten.

    Maandag moet ik terug voor de hechtingen.

    En Meg, begin ook 2 weken ervoor met arnica slikken want volgens mij heeft dat echt zó super geholpen !!!!

    Groetjes Manuela

  • ANNEKE

    Manuela, waar liet je dit doen? Is het een maclift of een minifacelift? Werkten ze met draden?

  • manuela

    Hallo Anneke..

    Ik heb een halslift of wat ze ook noemen een S lift laten doen ! Gewoon hier in een Regionaal ziekenhuis. Bij een dokter die in deze omstreken heel goed bekend staat ! Maar… waar ik ook veel werk van gezien heb , en wat er mooi en natuurlijk uitzag !!!

    Want mijn grootste nachtmerrie is om er TE strak uit te zien! !!

    Ik had aardig wat informatie gezocht en bij verschillende klinieken consulten gehad,maar het fijnste gevoel kreeg ik toch hier bij deze dokter .Het geeft ook best een fijn gevoel zo dicht in de buurt.

    Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam…

    Groetjes Manuela

  • meg

    Ik heb ook Arnica geslikt voor mijn buiklipo. Toen ben ik eigenlijk ook bijna niet blauw geworden, alleen jammer dat het niet tegen de zwellingen helpt.

    Groetjes Meg

  • Ines

    Hallo Manuela,

    Als je nu nog een drietal keer een lymfedrainage laat uitvoeren zal je niet weten hoe gelukkig je daarmee bent.Dient wel de methode van Vodder te zijn,en MANUEEL.Heel zachtjes natuurlijk.Je onderhuids bindweefsel zal rapper herstellen, en je zal minder gezwollen zijn.Je houdt er een fijn gevoel van over.DOEN.Je kan het ook laten doen va voetreflexologie.Groetjes.Ines

  • ANNEKE

    Hallo, we zijn ondertussen weer een paar dagen verder. Hoe gaat het nu met jou? Hoe is de genezing en de zwelling? Kan je al resultaat zien?