binnekant benen...lipolyse???

  • freek

    Ik heb gelezen wat lipolyse is.

    Ook dat iemand 1 zone heeft laten doen met lipolyse, maar is er iemadn die dit heeft toegepast op de binnekant bovenbenen.

    Mijn probleem is, ik zie er goed uit maar als ik een broek aan heb is het net alsof ik dikke bovenbenen heb , dit komt door de binnenkanten van mijn benen.

    Als ik dan deze binnenkanten induw ziet het er schitterend uit en ben ik gewoon slank. Daar baal ik al heel wat jaren van en nu ben ik er echt mee bezig om het dit jaar nog te gaan behandelen.

    Een onderbroek met pijpjes van 26 euro werkt niet!

  • pleun

    dag freek,

    voor zover ik weet kan lipolyse alleen voor de buitenkant van de bovenbenen gebruikt worden.

  • Saskia

    Hoezo alleen aan de buitenkant ?

    Op welke locaties kan lipolyse worden toegepast?

    Omdat de lipolytische werkstoffen plaatselijk vet afbreken, kan deze techniek naast de behandeling van cellulitis ook perfect worden toegepast bij het laten verdwijnen van plaatselijke hardnekkige vetophopingen op locaties als dijen, billen, onderkin, wangen etc.

    Bron : http://www.parkkliniek.com/behandeling/lipolyse.htm

  • pleun

    in jouw opsomming mis ik binnenkant dijen, er staat dijen.

    lipolyse werkt niet voor alle lichaamsdelen en voor sommige mensen doet het zelfs helemaal niets.

    andere mensen boeken goede resultaten, vooral op buik, maag, flanken.

    waarom dat zo is weet ik ook niet.

  • ezra

    hey freek

    ik heb in het grijze verleden ook mijn binnen benen laten doen met lipolyse maar nu zwaar spijt

    want ik ben daar na 10 kilo afgevallen en mijn binnen benen zien niet uit rimpelig

    nu wil ik om te corrigeren vaser lipo laten uitvoeren met die methode word allen strak zijden mensen tegen me

    veeel sucses

  • franka

    wat is vaser lipo dan???

    Want afvallen kan ik niet veel,ik ben niet dik alleen vet ofzoiust aan de binnenkant.

    Is de behandeling van lipolyse wel bevallen en had je goed resultaat? Bij wie heb jij de behandeling laten doen?

  • ezra

    hey franka,

    zoals ik eerder heb gemeld ik heb geen sucses geboekt met lipolyse HELAASSSS ( weggegooid geld noem ik dat )

    vaser is een een soort van liposculptuur ( een nieuwe versie van liposculptuur)

    je kan veel informatie over deze methode vinden op het forum en op het net

    grtjexxxxxxx