lipo in turkije

  • sanny

    Na me kindjes wilde ik graag afvallen, helaas alles geprobeerd en niets werkte en werkt nog steeds niet.

    Dus heel lang nagedacht over lyposucti, de kosten deden me uitwijken naar Turkije.

    Goede gesprekken gehad met de chirurg en consulente.

    14oktober 2005 vertrok ik naar Izmir.

    19 oktober was ik weer thuis.

    Met twee verschillende benen 3 centimeter omvang verschild met de andere been.

    Na eind gesprekken met de chirurg moest et wel aan mij liggen, me lymphe werkte niet correct??

    Die heb ik laten onder zoeken en ze werken prima.

    Nou als ze goed werken, dan wilde hij mijn benen wel corrigeren in Turkije en voor € 800,- maar hij vertelde me nog wel even dat het ook VEEL erger kon worden.

    Ik heb gevraagd of hij mij de betaalde € 2300,- wilde terug betalen zodat ik het in Nederland kon laten doen.

    Hij had een speciale prijs voor mij gemaakt € 800,- !! Dus nee ik kon hem betalen maar hij betaalde geen cent aan mij!

    Nou € 3100 voor een niet behaalde resultaat, dacht het niet!

    Twee verschillende benen en geen centimeter van de omvang, maar wel €2300 lichter!

    Mochten jullie overwegen om ingrepen in het buitenland te laten doen, neem dan dit even mee:

    Gaat het mis,,, heb je geen poot om op te staan, De nederlandse zorg corrigeert niets.

    En aanklagen, waar?? bij wie??

  • luigina

    jeetje mina, ik vind de kosten ook niet zo laag hoor, had je in Nederland veel scherper op uit kunnen komen, met meer service ook nog.

    Vind het echt rot voor je, maar goed dat je het hier schrijft, al denk en hoop ik dat menigeen toch wel überhaupt zoiets al kan bedenken dat dat niet zo een strak plan is.

  • molian

    het is niet om iemand een trap na te geven maar je kunt je echt het best verstaanbaar maken in je eigen taal.

    Ik vind dat je met je lichaam niet veel risico s moet nemen, dan ben je goedkoper uit.. maar toch. nu heb je toevallig heel veel pech gehad en Sanny ik wens je ook veel succes en sterkte en hoop dat alles goed komt \.

    laat dit een wijze les zijn voor andere mensen!

    heel veel sterkte !

  • leonie

    hoeveel zone's had je dan? in belgie ben ongeveer hetzelfde kwijt.

    overigens heeft een vriendin van me die zelf turkse is haar neus laten doen in turkije en dat ziet er prachtig uit; het zal wel schelen als je de taal kent misschien.

    hoop dat het goed komt je lijf meid.

  • Saskia

    Daar is een hele documentaire aan gewijd. Niet goed………..pech gehad.

    Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat men zo,n risico neemt.

  • Nadine Van Der Linden

    Beste Sanny,

    Ik schrijf je even met de volgende vraag.

    Ik ben een journaliste van de Belgische krant Het Laatste Nieuws en maak een reportage over medisch toerisme in Turkije. Ik ben net ter plekke geweest, in Bodrum, en wil een evenwichtig portret te schetsen van wat mogelijk is en wat de risico's zijn.

    In Bodrum heb ik veel opgestoken over de voordelen, maar ook de mogelijke valkuilen van medisch toerisme… Dingen die mensen zeker moeten weten. Maar helaas wilden de dokters wel met me praten, maar me niet in contact brengen met patiënten. (Mag blijkbaar niet, volgens Turkse wet)

    Dus zoek ik nog getuigenissen om mijn reportage compleet te maken, niemand die het beter kan vertellen dan zij die het zelf ervaren hebben, natuurlijk.

    Jouw verhaal trok mijn aandacht, omdat ikzelf inderdaad ook wel de indruk had dat mòcht het mis gaan, je weinig hebt om op terug te vallen.

    Zou u interesse hebben aan mijn reportage mee te werken, middels een kort telefonisch of schriftelijk interview? Ik zou het zeer erg appreciëren en andere mensen kunnen alleen maar van deze info profiteren. Misschien kan het ook uzelf helpen om toch iets aan uw situatie te veranderen.

    Desgewenst geef ik graag eerst nog wat info over mezelf en de krant.

    Met dank en vriendelijke groeten,

    Nadine Van Der Linden