ooglidcorrectie, verschil in ogen

  • Martine

    Ik heb 2 weken geleden een boven ooglidcorrectie laten doen en ik ben over mijn rechter oog tevreden maar mijn linker oog is heel anders.Het sneetje zit ook 2 mm boven de oogplooi en het geeft een heel ander oog.

    Zou het nog goed komen???

  • el

    Hi Martine, bij mij heeft het bijna 2 jaar geduurd voordat ik er mee kon leven.

    Je kunt je voorstellen dus ook heel veel traantjes ( onderooglid)

    gr el

  • erika

    hey martine,

    ik heb ook in november ooglidcorrectie laten doen, int begin was resultaat verbluffend, maar 2maanden later zag ik dat litteken niet in de plooi van de ooglid valt, en zit zoals je zegt toch 3mm boven de oogplooi. ik ben al terug bij dr. op consultatie geweest en blijkbaar was er niet voldoende onderhuidse weefsel verwijderd, het is heel frustrerend want je ziet eigenlijk niet veel verschil met dervoor en nu.. en volgens mijn pc moet ik toch 4maanden wachten voor dat ik revisie krijg… ik zou je aanraden om terug naar je pc te gaan en alles uitleggen, zeggen dat je niet gelukkig zyt met je resultaat… en wie weet mss krijg je ook revisie..

    veel succes ermee.. xx

  • Martine

    Hallo,

    bedankt voor jullie reakties.

    Erika, wat vervelend dat je eerst dacht dat het goed was en alsnog moest concluderen dat het ene litteken te hoog zit.

    Ik zag het bij mij meteen. De pleisters zaten al verschillend!

    Nu na 4 weken moet ik zeggen dat het toch nog wel meevalt.

    M'n ogen zijn nu wel weer even groot, maar je ziet wel bij m'n linkeroog dat het ooglid hoger is.

    Ik baal er evengoed wel van.

    Jij denkt dus dat het komt doordat er teveel vet weggehaald is in een oog?

    maar hoe is dat weer op te lossen dan?

    groet, martine

  • erika

    hey martine,

    nee het is juist onvoldoende onderhuidse vet weggehaald bij je linker oog, dat denk ik toch tenminste, want zo is het bij mij.. in het begin was het wel goed omdat het allemaal nog opgezwollen en strak was en eens dat de zwelling weg nam dan zag ik niet veel verschil meer met dervoor.