tevredenheid van plastische chirurgie

  • Frederik Coninx

    Hallo ik ben Frederik Coninx en zit in het 6de middelbaar en hou mijn eindwerk over plastische chirurgie. Als jullie plastische chirurgie hebben gedaan kunnen jullie mij misschien helpen met mijn onderzoek.

    Ben je tevreden over het resultaat?

    Zou je ooit nog eens plastische chirurgie ondergaan (waarom wel of niet)?

    Alvast bedankt

  • silvia

    Ben je tevreden over het resultaat?

    Het is voor mij pas bijna 6 weken geleden dat ik een neuscorrectie heb ondergaan, maar ik ben nu al meer dan 100% tevreden. Mijn zelfvertrouwen is ontzettend gestegen, en het resultaat is gewoon prachtig. Eindelijk durf ik eens achterom te kijken, en vind ik het niet erg als mensen mij van de zijkant bekijken, wie had dat durven denken.

    Zou je ooit nog eens plastische chirurgie ondergaan (waarom wel of niet)?

    Op dit moment zeg ik nee, want ik heb nix anders waar ik echt ontevreden over ben. Later misschien als ik wat ouder ben en alles wat meer hangt enzo, wie weet!!

  • Mariane de Wit

    ik heb april 2007 een bwc gehad en 100% tevreden over geweldig resultaat

    geweldige pc Dr Hp Zweep uit tergooiziekenhuizen lokatie Hilversum

    In Oktober 2007 heb ik een borstvekleining gehad ook een gewelding mooi resultaat ben er net als de bwc super blij mee ook de HP Zweep gedaan

    en 16 Januari 2008 heel recent dus een dijbeenlift gehad en dat ziet er ook geweldig uit ook deze is door HP Zweep gedaan

    zou ik nog weer een operatie willen

    JA ik wil heel graag nog een armlift en op de onderrug een rug lift willen

    ik ben heel erg tevreden met de operatie's

    ik zie mijn Pc HP Zweep ook als mijn droomwens vervuller

  • leo

    ik heb in 2000 mijn neus laten doen, ben er zo tevreden mee!! Ben gewoon veranderd van een kleine nerd met een bochelneus naar een spontaan meisje.

    In 2002 heb ik mijn lippen opgevuld, resultaat is wel ok, had verder geen invloed op mijn karakter, heb gewoon een mooiere mond nu. Binnenkort laat ik mijn voorhoofdrimpels botoxen en vet weg laten spuiten. Ik ben trouwens 27jaar.

  • Priscilla

    Hallo!

    Ik heb 2 jaar geleden, toen ik 22 was, een borstvergroting laten doen. Ik ben van een a-cup naar b-cup gegaan. Ze zijn mooi maar ik had toch wel graag een maatje groter had. Omdat men vel te strak was, lukte dit niet zij de chirurg.

    Maar als je het resultaat bekijkt en zie vanwaar ik kom, dan mag ik best tevreden zijn.

    Ik ben nu aan het overwegen om een neustipcorrectie te laten doen. Ik vind men neus te lang. Ik hoop dat het resultaat geslaagd zal zijn :o)

    Groetjes,

    Priscilla.

  • Pieter

    hee silvia,

    bij wie heb je het laten doen als ik vragen mag??

    groetjes pieter

  • patricia

    hoi ik heb in 2007 een borstvergroting ondergaan en ben daarover NIET tevreden,

    bij mijn eerste consult kwam ik voor een borstlift had nog nooit over een vergroting nagedacht ik had immers een C cupje alleen waren ze na 2 kids erg gaan hangen en leeg waren (meer vel als borst).

    de goede man verzekerde mij dat een lift niet nodig was dat hetzelfde resultaat te behalen was door een implantaat te plaatsen

    na 3 gesprekken heb ik mijn vertouwen bij de dokter neergelecht tot mijn grote spijt.heb ik 4000euro betaald en

    ik heb nu een Ecup en ze hangen nog steeds (je ziet mijn eigen borst wat al hing,over het implantaat hangen)

    na mijn ontevredenheid uitgesproken te hebben zag de goede man inderdaad wat mijn probleem was en wilde mij ondzettend graag helpen ik moest maar eevn 3500euro overmaken op de rekening en dan zou hij een afspaak maken voor een borstlift(wat hij in eerste instantie niet nodig vond)

    nou DR. VAN RAPPARD van het CATHARINA ZIEKENHUIS in EINDHOVEN

    heel erg bedankt voor mijn hangende Ecup

  • sara

    beste Marianne

    Ik wil ook graag een dijbeenlift maar ben twee keer afgewezen omdat de littekens heel erg groot zouden worden. Wil het nog steeds heel graag omdat ik na gewichtverlies met overtollig huid zit op mijn benen….Wat is er precies bij jou gedaan tijdens de dijbeenlift en wat waren de kosten daarvan? Waar zijn de littekens op je been en hoe zijn deze genezen?

    Ik hoop dat je meer informatie voor me hebt,

    Mvg

    SaraMariane de Wit schreef:

    >

    > ik heb april 2007 een bwc gehad en 100% tevreden over

    > geweldig resultaat

    > geweldige pc Dr Hp Zweep uit tergooiziekenhuizen lokatie

    > Hilversum

    >

    > In Oktober 2007 heb ik een borstvekleining gehad ook een

    > gewelding mooi resultaat ben er net als de bwc super blij mee

    > ook de HP Zweep gedaan

    >

    > en 16 Januari 2008 heel recent dus een dijbeenlift gehad en

    > dat ziet er ook geweldig uit ook deze is door HP Zweep gedaan

    >

    > zou ik nog weer een operatie willen

    > JA ik wil heel graag nog een armlift en op de onderrug een

    > rug lift willen

    >

    > ik ben heel erg tevreden met de operatie's

    >

    > ik zie mijn Pc HP Zweep ook als mijn droomwens vervuller