bezint eer gij..................

  • Miranda

    Vervelend he dat iemand een andere mening heeft. Wij pikken meteen de vrouwen eruit die teveel aan Botox spuiten i.p.v jonger eruit zien berijken ze het tegenovergestelde. Gezichten waar geen mimiek inzit.Je ziet genoeg voorbeelden op de tv.

  • luigina

    o ja , en als je de voorbeelden van TV mag geloven, want ja das toch wel universeel en bepalend, toch.

  • luigina

    Ik heb me nog eens verder verdiept in het drama verhaal.

    Ze spreken over myobloc botox botuline toxine type B!!

    Wat de miljoenen mensen overwegend krijgen ingespoten is echter de botox botuline toxine type A!!! en dan van het merk Allergan

    of dysport van Ipsus

    Beetje sensatie berichtje dus.

  • Anath

    Ik gebruik het al jaren,

    Nog nooit is er een hond geweest die het is opgevallen, mijn ouders niet, collega's niet, niemand niet

    Ik heb een heel expressief gezicht, en sta bekend om de rare smoelen.

    Dan kom je hier zo'n beetweterig tiep tegen die het dan zou kunnen zien, alle mensen die iets ingespoten hebben, wat een KUL zeg!

    De meeste mensen komen er niet voor uit, omdat er zoveel van die generaliserende vingerwijzers rondlopen, altijd vervelend om je te (denken) moeten verdedigen om iets waar je zelf gewoon achter staat en wat gewoon helpt.

    Heerlijk om van die niet werkende dure oogcreme's af te zijn!

  • luigina

    hear hear, idem, ik gebruik het ook al jaren en als er ook maar 1 letter negatief word geschreven ( wat slaat als een tang op een varken) heeft zo een artikel een bijval van mensen die niet durven, niet mogen van hun man of t niet kunnen betalen.

  • Anath

    Yep yep, en het mooiste is, dat ik van het anti kamp geregeld complimenten ontvang voor mijn flawless face, denkende dat het ligt aan het feit dat ik gestopt ben met roken, en mijn gezonde levenstijl (dat telt natuurlijk zwaar mee, maar stopt de rimpelvorming niet in die mate als botox)

  • luigina

    Ja ik wordt er inmiddels wel een beetje moe van als je eerlijk bent en verteld wat je hebt laten doen dat je je zelf dan min of meer moet verdedigen, al die onzin , oud word je toch en een rimpel geeft je karakter, wat een bullshit, ik ben met karakter geboren en dat uit je , hoef je niet te zien in de vorm van degeneratie zeg, zout op.

    Maar t bevreemd me dat je zelfs hier weleens weerstand voelt, den denk ik wat doe je hier dan.

    het is hier toch om ervaringen uit te wisselen wat werkt en wat niet, niet de vraag of je niet beter de natuur zijn gang kan laten gaan.

    Als iets echt heel slecht is voor je ,word het niet meer ingespoten,

    bio alcamed zul je door een goede kliniek niet meer ingespoten krijgen in Nederland, het word door de gezondheidszorg afgeraden.

    Ik heb zelf bio alcamed al 3 jaar en dat zit mooi.Ik denk dat het een product is dat heel goed ingespoten moet worden en dat er teveel sjacheraars het imago v Bio Alcamed nu verpest hebben, jammer.

    Bovendien de horrorfoto's die ik heb gezien v bio alcamed waren heel veel aids patiënten die alsmaar afvallen en dan ga je het zien en ik vind dat geen doelgroep waar mee je moet concluderen dat t geen goed product is, maar dat word allemaal niet verteld, Ik ken heel wat vrouwen die er uitermate tevreden mee zijn, waronde ikzelf.

    Dat hele botox verhaal slaat helemaal nergens op, tis de B versie en van een ander merk dat wij krijgen ingespoten, de enige boodschap die je er uit moet halen is, dat je moet vragen of je wel Allegan botox krijgt of Ipsen Dysport, dan is er niks aan de hand.

    maar het was weer een aanleidng om voor de jaloerse katjes en de gierige mannen lekker te gniffelen, ghe ghe , laten ze zich maar lekker doodspuiten, wat een mentaliteit zeg.

  • Saskia

    Wat een pinnige reactie.

    Je doet alsof dit prikbord van jou is en anderen geen mening mogen plaatsen.

    Mooi van buiten………….een beetje mooier van binnen zou je geen kwaad doen.

  • luigina

    Ik ben hartstikke mooi van binnen vinden de mensen die mij kennen, nogal hoog van de toren geblazen van jou als je dat denkt te kunnen concluderen op een ergenisje van mij.

    Dat bedoel ik dus,

  • Doortje

    Dames,

    Het beste is om niet meer te reageren op dit onderwerp via deze link. Degene die serieus op zoek zijn naar informatie, komen hier in en zinloze woordenwisseling van jullie allemaal terecht. Daar is niemand mee geholpen. Laat dit een site zijn om ervaringen uit te wisselen goed of slecht en trek beledigingen niet persoonlijk aan, negeer dit in he belang van iedereen die hier relevante informatie zoekt.

    De meerderheid is hier toch gewoon op zoek naar ervaringen van anderen en wil eigen ervaringen delen met anderen.

    Ik wil jullie vragen deze zinloze discussie te beeindigen.

    Doortje