Prins Hendrik Clinic

  • nicole

    Ben heel tevreden met service en behandeling bij Prins Hendrik Clinic.

    Heb nu diverse keren Botox en Restylane gehad en blijf gwoon super tevreden.

    Nicole

  • pleun

    lekker he, spammen!

  • luigina

    niu ik ben ook sinds kort klant daar, professioneel bedrijf hoor

  • pleun

    vind ook niet dat jij spamt hoor, ben hartstikke blij met jouw info!

  • luigina

    dit is toch een forum om ook je goeie ervaringen te schrijven of niet dan???

    Ik ben iig blij dat iemand dat al eens deed wat betreft de pr hendric kliniek, want nu hoef ik niet voor botox een anderhalf uur in de auto te sjeesen voor dezelfde prijs ben ik binnen 20 minuten op een goed adres.

    Je komt een beetje cynisch over hoor, beetje raar en vervelend vind ik.

  • pleun

    Luigina, ik snap je niet helemaal hoor, ik meen echt dat ik blij ben met jouw info, daar is niets cynisch aan.

    ik bedoelde het berichtje van degene boven het jouwe.

  • luigina

    o excuses, pleun, het kwam even anders over op me, sorry meis!!!

  • nicole

    Ik ben de persoon boven luigina.Wist niet dat het verboden is positieve dingen over een kliniek te melden.Spammen???wel nee alleen in mijn enthousiame wil ik vertellen dat ik goede ervaringen heb.

    Maar als dit forum zo is,dan was dit mijn laatste bezoek.

  • pleun

    in dat geval: mijn excuses!

  • luigina

    nicole blijf lekker je positieve ervaringen schrijven hoor, ik denk dat jij even moest lijden onder de slechte, er word natuurlijk hier weleens gespamd, en das uit den boze, want wat hebben wij eraan, juist de reacties onderling zijn zo waardevol, om je voordeel ervan te nemen of om een gewaarschuwd mens te zijn, maar Pleun heeft haar excuus gemaakt, das mooi toch.