borstimplantaten verwijderen

  • monique

    mijn operatie is voorbij, vandaag zijn de draadjes eruit en alles is prima,.Ben zeer tevreden met het resultaat.

    Ze hebben een borstlift gedaan en men borsten hebben er nog nooit zo mooi uitgezien,Voor mij nooit geen implantaten meer.

    Monique

  • Brigitte Overeem

    In alle siliconen implantaten zitten POLYMEREN verwerkt…( Lees het inmiddels verouderde dossier van de Minister over siliconen implantaten) waarvan wordt beweert ( niet lang meer : beweerde ) dat het lichaam zelf daartegen kapselvorming veroorzaakt..LAAT U TOCH NIKS WIJS MAKEN…Polymeren worden hard wanneer DEZE MET WATER IN AANRAKING KOMT…Ons lichaam bevat zoals u weet water…Dit goedje mag helemaal niet in ons lichaam worden geplaatst…Binnenkort breng ik naar buiten wat siliconen met je lichaam doet..Incl. alle fotomateriaal van de 7 operaties die ik heb moeten ondergaan ALS GEVOLG VAN EEN SILICONENLEKKAGE..dames laat sowieso de rotzooi preventief verwijderen…Vorig jaar op 8 maart 2009 heeft een oncoloog in America bevestigd dat SILICONEN uiteindelijk kanker in het lichaam veroorzaken…Op 5 november 2008 is het via de media in Nederland naar buiten gebracht…het is de waarheid…Laat ze verwijderen en ACCEPTEER JE LICHAAM ZONDER DEZE GEVAARLIJKE ONZIN..Er is miljarden aan verdiend door de medici en de gevolgen worden nu nog in de doofpot gestopt…Kan ik me ook voorstellen…Tegenwoordig tussen de 300.000 en 400.000 geimplanteerde vrouwen in Nederland : Zou een massahysterie veroorzaken…Nogmaals…laat ze verwijderen voordat u echt spijt krijgt, voor velen helaas te laat

  • karin

    Hoi Diana,

    Lees net je bericht op de forum. Het is aan de datum te zien wel al even geleden. Maar ik word donderdag 28 juli door Dr Kappel geholpen om mijn siliconen te verwijderen en eventueel de boel te liften. Nu heb ik een paar vraagjes aan jou. Heb jij je laten helpen uiteindelijk door Dr Kappel en zoja, wat is je ervaring met haar. Heb je je borsten laten liften of alleen maar laten verwijderen? En heb je toevallig daar een foto van? Zit zelf erg in twijfel of ik de boel zal laten liften na de verwijdering. Geen idee hoe het er na die tijd dan uitziet.

    Hoop wat van je te horen.

    Groeten karin

  • Puk J.

    Hoi,

    Ook ik wil mijn implantaten laten verwijderen.

    Wat ik in ieder geval zeker weet is dat ik naar dr. Kappel wil. Het zal nog even duren voordat ik op consult kan omdat ik niet eerder kan dan september ivm werk.

    Ik heb wel een vraagje waar één van jullie misschien een antwoord op weet:

    Mijn implantaten zitten onder de spier en ik ben benieuwd hoelang je dan uit de running bent. Omdat vaaak het herstel van onder de spier langer is dan op de spier. Ik ben sowieso wel benieuwd naar ervaringen qua herstel. Hoelang duurde het voordat je je weer normaal voelde?

    Groetjes Puk

  • Lekkerweg

    Wat goed dat er nu eindelijk een hoop dames een megaclaim via advocaten eist. Ik heb recent gehoord van een pc dat lekkende implantaten niet wordt doorgegeven aan de IGZ omdat men geen vertrouwen in IGZ heeft. Ik wil ook iedereen oproepen zich te registreren op het forum Meldpunt Klachten Siliconen.

  • Ariadne

    me na 16 jaar weer over laten halen doordat verwijderen voor desbetreffende arts geen optie was om mijn implantaten te laten vervangen. Wel door zo weinig als hij mee door de bocht kon, maar toch weer wel vervangen. Ook bleek de vervanging zo nodig dat mijn verzekering dit tegen verwachting in vergoedde omdat het medisch noodzakelijk bleek.

    Nu 4 jaar verder nog steeds een ergernis en zou nog steeds willen dat ik er 20 jaar geleden nooit aan begonnen was. Wie heeft er ervaring met het verwijderen na zo lange tijd, maar ook zo lange tijd van niet acceptatie zoals ik nooit mezelf heb kunnen accepteren of vergeven voor wat ik mezelf in een periode van zware labiliteit met een geldbeluste arts (blijkbaar) heb aangedaan. Binnen een week van begin (eerste bezoek met een vraag wat er zou kunnen) tot het eind (de operatie zelf, snel en discreet).

    Ik heb me vanaf dag 1 na de operatie al afgevraagd waar ik aan begonnen was maar heb dit simpelweg weggedrukt om mee om te gaan.

    Nu, na weer een volgende acceptatie, toch nog steeds behoefte hebbend aan wel verwijdering.

    De arts waar ik kwam in t zh wilde deze operatie niet uitvoeren, wel verwisselen maar hij vond het cosmetisch gezien niet correct om te verwijderen dus daarom wilde hij deze operatie niet uitvoeren.

    Heeft iemand ook herkenning in mijn verhaal en wel een verwijdering van implantaten toegepast? Kan je me dan laten weten hoe dit voor je was, waar je terecht kon en hoeveel dit dan zou kosten. Wat zijn je ervaringen?

    Ik ben het echt na zo lange tijd ontzettend zat en wil graag gewoon trots zijn op mijn eigen borsten (wat er dan ook van over is) maar wil dan toch eigenlijk ook wel echt graag weten of het echt (want ik denk dat t zeker niet makkelijker is in het begin om mee om te gaan, ook niet naar de buitenwereld, die nu nog van niks weet) de moeite waard is voor mijn eigenwaarde en rust.

  • mwoest@telegraaf.nl

    Hallo Dames,

    Ik zou graag een artikeltje willen schrijven voor de pagina VROUW in de telegraaf over het laten verwijderen van borstimplantaten. Is er iemand hier die haar borstimplantaten inmiddels verwijderd heeft en bereid is om een interviewtje daarover met mij te doen?

    Bij interesse graag mailen naar m.woest@telegraaf.nl

    Bellen kan ook, mijn nummer is 020-5855440

    Groetjes,

    Myrthe Woest

  • carla69

    Ik ben heel benieuwd hoe het met de mensen gaat die de borst implantaten hebben laten verwijderen. Ik denk er zelf ook sterk aan.

    Ooit bij dr. Kappel geweest en zij is echt voor mij de aangewezen persoon.

  • Diana

    Heb afgelopen woensdag 10 eptember 2014 mijn sileconen uit borsten laten verwijderen.

    Vanwegen ernstige kapselvorm.

    Kwam uit de narcose en voelde me erg verminkt niet om aan te zien .

    Zijn er vrouwen met de zelfde ervaring.

    Trekt dit na weken nog bij ???/

  • Odette

    dag meisjes,   zijn er die hun verhaal kwijt kunnen over het verwijderen van borstimplantaten.  Zou dat zelf ook willen en heb vragen, hoe is het verlopen, ben je tevreden…    Is er in België een chirurg die je kan aanraden ?