borstimplantaten verwijderen

  • annemarie

    ik vind de reactie van “Luigina” heel kortzichtig. Oh ik neem wel een push-up bh. Sorry hoor er zijn mensen die hun levenlang gebukt gaan onder totaal geen borsten te hebben. Of zoals ik 45 kg ben afgevallen en echt niets overheb. een paar hangende velletjes. ik ben enorm blij met mijn borstlifting en implantaten. ook is ze niet goed geinformeerd, men kan wel degelijk met een echo borstonderzoek doen en er zijn zelfs een soort digitale apparaten die dat apparaat die mammogrammen maakt vervangt. wordt alleen nog in beperkte ziekenhuizen gebruikt.

  • Rosa

    Beste EB, diana en Valerie,

    Een tijdje geleden is deze discussie al geweest. Vond hem omdat ik erg veel spijt heb van een borstvergroting die ik onder druk van een ex ca. 15 jaar geleden heb laten doen. Ca. 10 jaar geleden heb ik deze vervangen omdat er een ging lekken.

    Omdat ik vermoed dat tussen nu en 5 jaar er weer iets moet gaan gebeuren vraag ik mij af of jullie inmiddels ervaring hebben met het laten verwijderen. Heb je direct een correctie laten uitvoeren omdat er hang-borsten overbleven of valt dat mee? Ik ben 49 jaar dus mijn huid zal niet meer snel strak worden (helaas).

  • Sonja

    Heeft er iemand ervaring met verwijderde implantaten. Ik sta voor die keus, maar ik kan me geen enkel beeld vormen hoe de borstjes er dan gaan uitzien en vind dat eng en spannend. Krijg ik theezakjes? Blijven de littekens duidelijk zichtbaar. Het liefst zou ik een foto zien maar in het kader van de privacy kan mijn PC aan deze wens geen gehoor geven…….. Wie kan me uit de droom/nachtmerrie halen?

    Sonja

  • M

    Ook ik ben op zoek naar dames die ervaring hebben met het laten verwijderen van implantaten. Heb ze nu 9 jaar en de laatste jaren erg veel last en pijn aan allebei mijn borsten. Heb mammografie en echo`s laten maken……waarop gelukkig niks geks te zien was. Ik maak me ontzettend veel zorgen, wil ze daarom verwijderen. Weet iemand een goeie pc die ervaring hiermee heeft? En die niet gelijk weer nieuwe implantaten er in wil zetten?

    M

  • freestyle

    Ik zoek foto's van vrouwen die idd de verwijdering Zonder nieuwe erin te doen, hebben gedaan… Na veel toestanden krijg ik waarschijnlijk de operatie alsnog vergoed (moest ik wel als een pitt bull voor doorbijten) Volgende week is het zo ver… Maar na al die spanning Of het wel doorging, is nu de realiteit daar…hoe ziet het er eigenlijk uit, daarna ???? Voor geen miljoen zou ik weer nieuwe nemen (ondanks op aanraden van de chirurg) , maar hoe “verminkt” kom ik hier uit ?

    Gaarne een wijs woord en/of inspirerende foto om me te troosten, zou fijn zijn…. Bedankt alvast…. Freestyle

  • monique

    hoi,

    heb mijn operatie op 2dec.na 19jaar laat ik ze verwijderen, eindelijk .Ben wel bang voor het resultaat maar de chirurg raad me een borstlift aan(als het nodig is).ik herken me in jou verhaal,laat me weten hoe het met je gaat nu

    alvast bedankt

    Monique

  • rosa

    Ben benieuwd hoe het resultaat zal zijn. Zelf heb ik de beslissing nog niet genomen.

    Sterkte en laat via dit form nog wat van je horen.

    Rosa

  • monique

    Rosa,

    Ik ben 48jaar en heb op mijn 29ste ,na 4kindjes en ook 4keer borstvoeding,gekozen voor borstimplantaten.

    Ik had geen borsten meer ,de chirurg toen maakte nog een grap toen ik op consultatie ging hij zei me 'het leeggoed

    hangt er nog' ik kon er niet mee lachen .

    Nu 19jaar later heb ik kapselvorming en het voelt keihard aan ,maar ik ben ook bang voor het resultaat.

    Maar de chirurg die de operatie nu doet stelde een borstlift voor als dit nodig was.Ik laat zeker weten hoe het resultaat is.

    groetjes Monique

  • mia

    kijk op www.explantation.com

    daar staan verhalen en foto's van vrouwen die een explantatie hebben ondergaan.

  • Flower

    Hoi Monique,

    Laat je snel weten hoe het is verlopen? Ben erg benieuw naar je resultaat! Ik ga ze binnenkort ook laten verwijderen.