Wie is er bekent met het Bergman kliniek in Bilthoven

  • Bianca

    hoi,

    Ik wil in juni een borstvergroting laten doen. En dat wil ik waarschijnlijk bij Bergman Kliniek in Bithoven laten doen door dr. Blécourt. Zou iemand willen reageren die daar een operatie heeft laten doen. En je ervaring met deze kliniek beschrijven. Ik heb ook al op het borstenforum gekeken maar daar staat niet veel over deze kliniek.

    Alvast bedankt.

    Mvg, Bianca Donker

  • Jeannette Snijders

    Hallo Bianca,

    Dinsdag 12 februari word ik er geopereerd voor een onderooglid correctie en een s-lift

    in mijn gezicht.

    Ik ben het al jaren van plan en heb in Amsterdam mij ook bij wat klinieken laten informeren.

    Ik heb nu voor de Bergman kliniek gekozen door een combinatie van tv programma de website en een bezoek daar.

    Ik laat mij opereren door dr Laban en heb er vertrouwen in en dat is al heel wat.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt want het resultaat weet ik nog niet,

    Mvg JeanetBianca schreef:

    >

    > hoi,

    >

    > Ik wil in juni een borstvergroting laten doen. En dat wil ik

    > waarschijnlijk bij Bergman Kliniek in Bithoven laten doen

    > door dr. Blécourt. Zou iemand willen reageren die daar een

    > operatie heeft laten doen. En je ervaring met deze kliniek

    > beschrijven. Ik heb ook al op het borstenforum gekeken maar

    > daar staat niet veel over deze kliniek.

    >

    > Alvast bedankt.

    >

    > Mvg, Bianca Donker

  • Bianca

    Hoi,

    Ja heel erg bedankt. Zou je hier willen reageren wanneer je bent geweest en hoe je er dan over denkt.

    Heel ergbedankt in iedergeval.

    Groetjes Bianca

  • el

    Hallo Bianca,

    Kijk even op het borstenforum.

    gr.el

  • angel

    Hallo bianca , ik ben daar ook geholpen en kan je vertellen dat , je je geen zorgen hoeft te maken prima kliniek! sucses

  • Bianca

    Hoi,

    Ik heb al op borstenforum gekeken en vindt niet veel informatie over het Bergman kliniek, dus vandaar dat ik hier vraag of iemand ervaringen heeft met deze kliniek.

    En Angel bedankt voor je berichtje, het steld me wel gerust. maar ik vraag me af door wie ben jij geholpen ook teovallig door Dr. Blecourt, want op borstenforum zie je wel een aantal berichtjes over deze kliniek maar die gaan allemaal over Dr. Laban.

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Groetjes Bianca

  • P

    Ik wil niet lullig doen maar pas was er toch iemand overleden in die kliniek?

  • Ree

    Volgens mij was het niet bij Bergman. In ieder geval niet als je dat liposuctie geval bij een jong meisje bedoelt.

  • P

    Ja die bedoel ik, ik dacht dat dat bij hun was, maar dan heb ik niks gezegd :D

  • coby

    hoi bianca

    ik heb in mei een buikwandcorrectie en en borstvergroting te gelijk laten doen,

    ik heb het in bergman kliniek laten doen en ben geholpen door dr blecourt.

    het is super geworden en ben er erg blij mee . ik vond dr blecourt een fijne dokter hij zei precies wat er ging gebeuren. mooi kliniek,goede verzorging.kan niets anders zeggen dan alleen maar goede dingen. succes verder

    groetjes coby