liposculptuur onderkin VASER

  • Ro

    Hallo Allemaal,

    Ik ben Ro, een vrouw van 44 die haar kreng van een onderkin helemaal spuugbeu is.

    Ben dus op zoek naar mensen die hun ervaringen willen delen met liposculptuur, in het bijzonder met VASER liposelection. Ik wil graag horen welke resultaten het opgeleverd heeft, of er pijn mee gemoeid was, hoe lang het herstel geduurd heeft, en natuurlijk: de resultaten. Een en ander heb ik al opgepikt van het net, maar ik kan maar geen goed beeld krijgen van hoe het nou zit met de band die je blijkbaar moet dragen na de ingreep: moet die nu een week, 2 dagen, overdag, 's-avonds, om ? Hoe lang duurt het dan voordat het ingespoten vocht helemaal weg is ?

    Ben benieuwd, hoor graag van jullie !

  • B

    Waarom ga je niet voor lipolyse? Dit is een veel kleinere ingreep. Met een paar prikjes ben je van je onderkin af, misschien niet in 1 behandeling, maar het is een stuk goedkoper ook.

  • Ro

    Ah, lipolyse: 2 behandelingen gehad, en met name de 2e sessie was geen feest… nee, dan liever in één klap van van “de vreselijke tweeling” -zoals ik mijn onderkinnen noem- af….

  • c

    hoi

    gisteren laten doen….. Liposuctie aan onderkin. Viel echt reuze mee. Binnen 1 uur stond ik weer buiten. Band went snel. Je kan er niet mee naar buiten. Maar weekje binnenblijven lijkt me ook niet heel vervelend. Zwellingen zijn er wel en is ook nu blauw. Maar er is totaal 175 CC vet uit kin gehaald, is best veel. Ben nu al blij dat ik het heb gedaa. Ingreep stelt echt niets voor!!!

  • Ro

    Hallo C.,

    Dank voor je bemoedigende berichtje, waar heb je dit nu laten doen ? En hoe gaat het nu, zo'n 4 dagen na de behandeling ?

    Ikzelf ben vorige week voor een consult naar Centre Esthetique in Rotterdam geweest, waar ze de behandeling voor zo'n 990 euro aanbieden. Arts was heel vriendelijk, maar wel heel duidelijk: er zou voor zo'n 100 cc vet weggehaald kunnen worden, maar hij gaf geen garantie dat m'n hals mooi strak zou trekken, omdat ik “al” 44 ben. Tja, en nu twijfel ik..

    Hoor graag van je, groetjes,

    Ro

  • c

    hoi

    ik zou het echt doen, ik ben zelf 42 jaar. Ik heb het laten doen bij Dr van Tits in de Velthuiskliniek in EIndhoven. We zijn nu 4 dagen verder. In alle eerlijkheid … de band is echt irritant. Maar dat moet dan maar een weekje, t is niet anders. Dr. van Tits had vooraf ingeshat dat er 100cc vet weggehaald zou kunnen worden, is uiteindelijk 175 cc geworden. Is wel erg veel, maar wel lekker. Ik heb nu nog wel een verdoofd gevoel in mijn gehele kin. Arts zegt dat dit nog weken kan duren. De zwellingen zijn niet erger geworden en blauwe plekken zijn nagenoeg weg. Ik zie wel dat er aan mijn klieren nog forse verdikkingen zitten, voelt ook “blauw”aan. Woensdag hechtingen eruit en dan na 3 maanden heb ik pas het eindresultaat. Stiekem natuurlijk wel al gekeken, en ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt en dat ik geen spijt zal krijgen.

    De ingreep kostte 1175,00 incl. band.

    gr en als je nog vragen hebt lees ik ze wel

    c

  • carla

    hallo c,

    hoe is het nu na 4 maanden? is het mooi geworden? ik denk er aan om ook te laten doen.

    heb je foto van voor en na?

    groetjes,

    carla