botox tarief Bogar

  • LindaK

    precies die ervaring heb ik exact het zelfde !

    waarom bij de ene na 4 maanden is alles weg, terwijl bij de ander het ruim6,7 maand blijft werken

    grt Linda

  • meike

    Hallo,

    Ik ben 4 dagen geleden bij bogar geweest voor de eerste keer botox.

    Mijn voorhoofd is gedaan en ik kan nu al resultaat zien.

    Het ziet er strakker uit.

    Alles werd heel goed uitgelegd en heb geen blauwe plekken eraan over gehouden.

    Na 2 dagen zag ik al rimpels weg trekken.

    Het is nu de 4e dag en mijn wenkbrauwen( 2 prikjes) staan ook al iets hoger.

    Ze zijn al je heel goed kijk niet helemaal symetrisch, maar misschien trekt dat nog goed.

    De rimpels vlak boven mijn wenkbrauw kon hij niet doen, omdat anders mijn wenkbrauwen zouden gaan zakken en ze staan al laag, maar omdat mijn voorhoofd verder is gedaaan, worden die rimpels nu toch ook vager.

    ik ben in ieder geval erg tevreden.

  • Jolanda

    Ik heb ook botox laten prikken bij de boogar, bij de kraaienpootjes was het na 6 weken uitgewerkt, de arts heeft toen gratis bijgeprikt. Maar dit heeft ook maar een maand gewerkt.

    De frons heeft 4 maanden gewerkt.

    Ik twijfel of ik wel terug zal gaan.

  • LindaK

    Hoi Meike,

    Zou je in iedergeval mij op de hoogte willen houden hoe het verdere verloop is dwz hoe zit de botox nog over een maand of 3 /4

    De laatste keer ben ik 31 augustus geweest zeg maar 5 maanden en alles maar dan ook alles is weg ook de tijdelijke filler ( sugridem), ik wacht tot juni voordat ik het weer laat doen dus ben erg benieuwd naar jou ervaring.

    Grt Linda

  • LindaK

    wat jij verteld Jolanda had ik exact het zelfde maar dan bij Diana Gabriels, ik spaar denk ik maar door en ga naar het Elzenkliniek daar zat het gewoon 8/9 maanden was helemaal top ! maar helaas was wel veel duurder

    Grt Linda

  • meike

    Hoi Linda,

    Ik zal je op de hoogte houden hoor.

    Ik heb weleens gehoord dat het bij kraaiepootjes sneller weg is. Waarom weet ik ook niet.

    Ik had aan de arts gevraagd over verdunning ect.

    Hij zei dat hij de juiste dosis gebruikt en wil graag dat zijn klanten tevreden zijn en ze graag weer terug ziet.

    Ik vond het trouwens wel een aardige man.

  • luigina

    als je in rijswijk kunt, dan kun je toch ook bij Tour of beauty gaan in den haag, daar is de botox 95 euro!

    Heb ook wat prijzen geschreven op ean ander bericht,over adressen botox en prijzen.

    daar waar meer duidelijkheid werd gevraagd over wat erin gespoten word e,d

  • diana

    Bij Tour of beauty ben ik al een tijd niet meer tevreden, blijft bij mijn 3maanden zitten.

    weinig aandacht voor je, ergens in een hok achterin in de zaak.

    Ook een rare wachtruimte in de zaak zelf.

    nee daar ga ik niet meer.

    Er zijn meer klinieken waar ze het voor minder doen als de duurdere.

  • Olga

    Misschien Botox bij Bogar goed maar ik zal liederen AF raden om lippen opvulling hier doen.Ik heb zelf gedaan en ben zeer ontevreden,Ik heb geen enkele resultaat.Volgens arts is goed geïnjecteerd.Dat zal wel,maar wat is goed als mijn lippen zijn niet voller geworden? Dus op passen.pleun schreef:

    >

    > hai joanna/rohner,

    >

    > je boodschap is duidelijk hoor.

    > bogar verdunt niet en licht de boel niet op.

    >

    > ik vind dat hele botox verdunnen verhaal zo'n onzin, schiet

    > niet op als klinieken dit zouden doen, je komt dan idd nooit

    > meer terug.

    >

    > bogar is gewoon een prima adresje! als botox na 4 maanden

    > uitgewerkt is wil dit nog niet zeggen dat er gerotzooid

    > wordt. Volgens mij is dit zeker als je voor het eerst botox

    > gebruikt, normaal.

    >

    > groet pleun