ooglidcorrectie 800 euro

  • Loes

    Beste mensen,

    Al een tijdje lees ik hier mee over een ooglidcorrectie. Ik ben een beetje op internet aan het kijken en vergelijken en accz kliniek in zevenaar biedt dus een ooglidcorrectie aan voor 800 euro. Nu heb ik gebeld met deze kliniek en gevraagd wat de actieprijs precies inhoud en ze zeggen dus dat het allemaal inclusief is , dus geen extra bijkomende kosten. De ingreep zou worden gedaan door een plastusch chirurg en zelfs het consult is kosteloos…te mooi om waar te zijn? Want ik neig er echt naar om een afspraak te maken daar…iemand ervaring met deze kliniek want ik ken ze eigenlijk niet

  • el

    Hallo Loes,

    Nee ik ken deze kliniek niet maar informeer heeeeeeeeel goed want een ooglidoperatie moet heeeeeeeeel goed worden uitgevoerd.

    Bovenooglid gaat wel maar een onderooglidopereratie gaat vaker mis dan je denkt.

    Er is ook een forum voor ooglidcorrectie's, sorry ik weet niet meer waar even googelen.

    Indien je een bovenooglidcorrectie nodig hebt wordt het vergoed door het ziekenfonds als het echt nodig is.

    Een collega van mij hoefde alleen een foto te sturen natuurlijk de slechtste uitgekozen, het werd vergoed.

    Succes El

  • Loes

    he el,

    Bedankt voor je antwoord. Ik ga maar eens googlen. Naar mijn idee krijg ik het niet vergoed maar ik kan het altijd proberen. Moet ik het dan aanvragen aan mijn verzekeraar?

  • el

    Hi Loes,

    Je kunt even in internet kijken bij je verzekering daar staat het normaal vermeld.

    Je kunt ook even bellen wat je moet doen, bij de vgz was het alleen een foto opsturen, ( wel de minst mooie pakken natuurlijk).

    Ik heb zelf de foto genomen va mijn collega en het werd meteen goedgekeurd.

    Succes groetjes el

  • Loes

    ik heb even contact gehad met de kliniek, zij kunnen de aanvraag ook doen voor je..is dat normaal dat een kliniek dat kan?

  • greet

    ik heb ook een ooglidcorectie gehad voledig vergoed door zilverenkruis achmea.

    de pl chirurg heeft de aanvraag gedaan en werd zonder foto goedgekeurd.

    mijn vriendin krijgt er binnenkort ook 1 en word ook vergoed.

    ik zou toch even navragen bij je verz zonde van het geld als het word vergoed.

    en kijk ook goed bij wie je het laat doen het is wel je gezicht.

    en als het te strak word gedaan is het ook niet mooi.

    ik ben er zelf superblij mee en het is echt een mooie gezichtsverbetering.

    groetjes greet

  • el

    Hi Loes,

    Ja klopt inderdaad je pc kan het ook doen, dit wordt ook gedaan bij en bv of bvk als je problemen hebt.

    Zou inderdaad zonde zijn van je geld en je kunt natuurlijk de beste uitkiezen want je hoeft hetzelf toch niet te betalen

    Succes El

  • loes

    even een update

    De kliniek heeft de aanvraag verzorgd en nu is het afwachten. Als het bericht positief is dan ga ik in februari onder het mes.

    prettige feestdagen nog!

  • el

    Hi Loes,

    Wat goed zeg, zal voor je duimen.

    Heb je wel goed geinformeerd of de pc goed aangeschreven staat??

    Gr, el

  • marian

    Ik ben ook bij vgz verzekerd, moet ik eerst na huisarts of eerst na vgz om aan tevragen

    groeten Marian