neuscorrectie Dr.Oelbrandt (LINEA)

  • E

    Hoi,

    Donderdag 5 juli heb ik een neuscorrectie ondergaan bij Linea aesthetica in Brussel. Ik heb hier goed overnagedacht, niet alleen omdat het hier goedkoper is!

    Mijn pc was Dr. Oelbrandt met hem had ik ook mijn consult.

    Hij is een rustige en vriendelijke man en stelt je op je gemak. Ook laat hij goed alle mogenlijk heden zien wat kan en vertelt je ook wat niet kan.

    Ik was erg zenuwachtig voor de operatie omdat ik, nog nooit geopereerd bent dus wist niet wat me tewachten stond.

    Toen we aankwamen in de kliniek werden we gelijk vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk verteld.

    tijdens de operatie had ik twee zusters naast me en een narcotiseur en er was nog een man en Dr. Oelbrandt natuurlijk.

    Ik was bang voor de narcose maar het stelt echt niets voor ik heb niet eens gemerkt dat ik weg ging echt heel vaag.

    ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, het is nu 5 dagen na de operatie heb geen pijn het is ook niet echt blauw en de zwelling in de neustip neemt al af.

    na de operatie ging alles ook goed geen pijn niet misselijk helemaal niets en nog steeds niets.

    Verder doe ik rustig aan dus niet zwaar tillen en bukken enz. en ben natuurlijk lekker vrij ik heb 4 weken vrij genomen.

    ook ademen gaat goed mijn neusgaten zijn gewoon vrij.

    Alleen lachen en gapen is vervelend want dan komt er spanning op.

    verder voor de genen die ook graag een neuscorrectie willen of twijfelen.

    wees niet bang, de pijn is echt minimaal en het is zo gebeurd.

    Ook niet bang zijn als je het graag bij Linea aesthetica wilt doen dat het in Belgie is, niet doen de zorg daar is echt super en ze zijn 10x vriendelijker dan in Nederland.

    Ook krijg je medicijnen voor van alles en nog wat, de nazorg is ook super ik kan de pc prive bellen of mailen als ik vragen heb of als er iets is ook kan ik altijd las gaan kortom gewoon super!!!!

    Groetjes E.

  • Chris

    Hallo E.,

    Na 4 jaar ENORM te hebben getwijfeld, heb ik afgelopen februari ook een neuscorrectie laten uitvoeren in België, bij dr. Oelbrandt. Ik keek er echt tegenop, om de operatie te laten uitvoeren. ik ben ook erg tevreden over het resultaat. De dokter heeft heel goed geluisterd, naar wat mijn wensen zijn . Verder kan ik, de dingen die jij noemt, alleen maar bevestigen. Het contact met de dokter verliep ook erg soepel en netjes, tevens kreeg ik ook meteen zijn email (waarop ik altijd antwoord heb gekregen op mijn vragen/suggesties) en zijn privé nummer.

    Nu het hele verhaal, over de neuscorrectie:

    In november vorig jaar ben ik bij dr. Bert Oelbrandt geweest voor een consultgesprek. aangezien ik heel erg twijfelde over het wel/niet laten uitvoeren van de operatie, wist ik niet echt precies wat ik moest verwachten/zeggen tijdens de consult. Toen de dokter vroeg: “waarmee kan ik je helpen”, en mijn antwoord was “mijn neus”, begreep hij meteen het probleem. Hij heeft toen meteen, heel eerlijk, gezegd, wat hij vindt dat er mis is, en op een papiertje getekend waar het resultaat naar gaat lijken. Dat vond ik heel prettig, want dan kon ik meteen zien, of hij begreep wat ik wilde of niet. Wat ik ook prettig vond, was dat hij ZONDER dat ik iets hoefde te zeggen, precies wist/begreep wat ik in gedachten had. Hij was heel erg “straight forward”.Verder stond hij erop, dat ik eerst de foto’s moest bekijken, voordat ik daadwerkelijk een afspraak ging maken, om de operatie te laten uitvoeren

    Tevens heeft de dokter, tijdens het consult foto’s gemaakt. De gemaakte foto’s heeft hij daarna bewerkt, volgens het te verwachten doelresultaat, en per email opgestuurd. Na de foto’s te hebben bekeken, kon ik zelf nog wat dingen opmerken over hoe het ongeveer zou moeten worden. Daarna heb ik de afspraak gemaakt voor de operatie.

    Binnen twee maanden kon ik de operatie laten uitvoeren. De operatie verliep PIJNLOOS. Tevens ook geen blauwe plekken. Je hebt de eerste dag wel last van de tampons in je neusgaten, en je gezicht raakt beetje opgezwollen. Maar zó erg is het nou ook weer niet, ik had het wel voor over en het valt echt mee!! Verder hoef je voor de narcose absoluut niet bang te zijn. Dat was ik namelijk zelf wel een beetje. Je merkt namelijk helemaal niets. Je slaapt, en wordt wakker, met een ander neus.

    Een paar maanden na de operatie ben ik terug geweest bij de privékliniek van de dokter, voor een nacontrole. Hij heeft alles bekeken en weer eens een paar fotos genomen. Hij was nogmaals erg vriendelijk en heel erg open. Dat vond ik heel erg positief. Hij gaf me gewoon het gevoel, dat hij niet alleen even een operatie wilde doen, maar ook echt iets van wilde opsteken en leren voor de toekomstige patiënten. Tevens heeft hij veel ervaring met neuscorrecties, vorig jaar alleen al heeft hij er een stuk of 40 uitgevoerd dacht ik.

    Voor de mensen die twijfelen, heb ik het advies, neem een consultatiegesprek en je zult meteen merken wat ik bedoel. Dr. Oelbrandt, raad ik echt iedereen aan, hij is heel kalm, en weet precies wat de mogelijkheden zijn en wat niet. Dat hoor je dan ook meteen. Verder liegen de prijzen er ook niet om. Het is echt gewoon niet te vergelijken met de prijzen in Nederland.

    Al met al, ik heb er geen moment spijt van! Het was het echt waard. Succes en ik hoop dat de mensen, die de neus storend vinden, iets aan mijn ervaring hebben. Mocht je nog vragen hebben, kan je ze eventueel per e-mailt stellen.

    groeten,

    Chris

  • Lies

    toen jullie onder narcose gingen, kregen jullie toen geen gekke smaak in je mond en lucht in je neus op dát moment?

  • Chris

    ik heb niks in mijn mond gehad hoor… en geen smaak in mijn mond. Het enige wat je van de narcose voelt is, wanneer je in slaap begint te raken, is het net alsof je begint te zweven/vliegen. Apart gevoel is dat.

    Maar je merkt er niks van.

  • K.

    Ik ben ook door Dr.Oelbrandt geopereerd maar ik ben absoluut niet tevreden over mijn neus. Dat heb ik ook duidelijk aan hem laten merken. Hij bleef zeggen dat hij toch wel tevreden was over het resultaat en dat hij tweede ingreep niet nodig vond.

    Ik zou zeggen als je neuscorecctie in Linea wilt laten uitvoeren, best, maar vraag een ander arts.

  • muurbloempje

    hallo, i

    k zit er ook over na te denken om bij linea een neuscorrectie te doen. Ik vroeg me af of je de nazorg in nederland exclusief is of hoort dat bij de prijs voor de operatie?

    Ook wil ik graag weten wat je deed na de operatie bleef je toen nog in belgie?

  • dgn

    hebben jullie ook voor- en nafoto's??

    Want ik twijfel erg, ook al staat mijn afspraak al in juli,

    ben bang dat ik er misschien spijt van krijg als het resultaat niet naar

    mijn zin is…

    Laat het me weten!!

  • Marijke

    Ik ga a.s. maandag voor een consult voor een neuscorrectie naar Utrecht. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat omdat de reacties nogal uiteen lopen. De 1 is heel erg tevreden maar ik lees ook reacties van mensen waardoor ik me af ga vragen of ik er wel heen moet gaan.

    Ik ga in elk geval maandag naar het consult zodat ik zelf kan kijken hoe ik daar geholpen word. Mocht het consult me niet aanstaan dan is het gelijk klaar.

    Daarnaast ga ik morgen ook bellen voor een consult bij ACCZ (Zevenaar), dan heb ik wat te vergelijken. Daar zijn de prijzen vergelijkbaar met LA en ik lees er ook wel goede dingen over.

    Ik laat wel weten hoe mijn consult gegaan is!