hersteloperatie plastische chirurgie

  • Rolf Laimbock

    Beste Allemaal,

    Voor een nieuw serieus medisch consumenten programma ben ik zoek naar mensen die een hersteloperatie hebben moeten ondergaan omdat de eerste ingreep niet goed was gelukt. Dat kan zijn voor een buikwandcorrectie, liposuctie of een andere cosmetische ingreep. Iemand met een borstcorrectie hebben we al maar we willen graag iemand die op een andere vlak een herstel operatie heeft ondergaan.

    Het gaat ons er om dat men bereid is zijn / haar verhaal te doen om zo te voorkomen dat het in de toekomst weer gebeurd. We begrijpen de gene / schaamte en soms ook wanhoop die er is. Het is een serieus programma dat aandacht besteed aan oorzaken maar ook aan de oplossingen. Desnoods kunt u uw verhaal anoniem doen.

    Vriendelijke groet, Rolf

  • teleurgesteld vrouwtje

    Hallo Rolf,

    Ik heb 2 weken geleden een kinimplantaat laten plaatsen omdat ik bijna geen profiel van de kin had/heb.

    Nu heb ik van mij zelf al een redelijk lang gezicht, maar door die implantaat is hij nog veel langer geworden en natuurlijk ook mijn kin.

    Er is weinig profiel aangebracht, en het stukje prothese zit meer onder mijn kin dan erop.

    Ja natuurlijk grote teleurstelling want ik had toch wel andere verwachtingen, en goedkoop is het ook niet.

    Ik loop niet voor schut, en als je het niet weet zie je het ook niet, maar toch, ik vind het wel jammer en overweeg toch een herstel operatie over een tijdje.

    Moet daarvoor wel weer even sparen, maar nu voelt het niet goed aan en ik voel me er steeds rotter door en erg onzeker als ik in de spielgel kijk of er aan denk.

    Wel zijn de mensen uit de kliniek behulpzaam er helpen mij waar ze kunnen, maar dat maakt mijn gevoel er niet beter op.

    Ik moet geduld hebben en wachten tot de zwellingen weg zijn zeggen ze kan nog wel 3 tot 4 weken duren, maar ik zie ze niet meer.

    Ik heb wel weer een afspraak gemaakt over 4 weken, ipv over 3 maanden, en div. foto's gestuurd naar hun, en ze zouden er as maandag over praten en mij opbellen van hoe of wat.

    Ik hoor wel of je er wat aan hebt.

    Groeten van een terleurgesteld vrouwtje

  • chantal

    Hoi

    Waar heb je die kin inplantaat laten zetten?

    Ik heb namelijk ook een lang en small hoofd

    en een terug houdende kin ook ik

    zit aan een kin inplantaat te denken maar ik wil ook geen langer gezicht!

    mvg

  • angeliqe de jong

    HALLO ,

    Ik heb de kinimplantaat in het velthuiskliniek laten zetten.

    Het ziet er allemaal heel mooi uit hoor, maar de prothese zit naar mijn idee te laag en wil hem dus over een aantal weken eruit laten halen en een kleine erin laten doen.

    Mensen die mij kennen en niet weten dat ik het laten doen, zien dus niks, geen verandering, dus dat is heel positief.

    Maar het is nog niet eens 2 weken geleden, dus ik moet nog even afwachten op het uiteindelijke resultaat.

    Ik hou je op de hoogte.

    groeten van angelique

  • phet

    Heb je veel pijn gehad nadat het kinimplantaat was geplaatst?

    Ik had gelezen dat je de eerste dagen moeite zou hebben met het eten van vast voedsel, klopt dat?

  • angeliqe de jong

    Hallo,

    De pijn valt reuze mee, paracetamol doet wonderen, en ja het eten gaat iets moeilijk in het begin, maar is goed te doen hoor.

    Ik kan trouwens as maandag al weer terrecht voor een vervolg afspraak.

    Je geneest trouwens heel erg snel.

    Gr. Angel;ique

  • phet

    Ik wil begin volgend jaar een kinimplantaat laten plaatsen in Thailand.

    De artsen zijn bekwamer en de kosten natuurlijk, die zijn stukken gunstiger.

  • phet

    Heb je ook een soort band om je hoofd gehad om het allemaal goed aan lichaam te laten hechten?

  • angeliqe de jong

    nee wel steun pleisters voor een week.

    Het geheel ziet er nu na 2 weken heel mooi uit, en ik ben best tevreden met het resultaat.

  • Gaby

    Hoi,

    Ik zat net je verhaal te lezen over het laten plaatsen van een kinimplantaat. Bij mij wordt het implantaat volgende week geplaatst bij de Velthuis kliniek.

    Ik was erg benieuwd of je tevreden bent over het resultaat en of het de moeite waard is geweest.

    gr Gaby