Macs-lift in Level4-kliniek.

  • Eva

    Beste dames, heren ( ? ),

    Ik overweeg een macs-lift.

    Ik ben al een tijdje info aan het zoeken hierover.

    Nu lees ik over de Level4-kliniek dat de kosten aanzienlijk kleiner zijn en de resultaten ook goed.

    Heeft iemand ervaring omtrent een macs-lift uigevoerd in de Level4-kliniek ?

    Bij voorbaat dank,

    Eva.

  • Lily

    Eva, ik adviseer je om niet op prijzen af te gaan maar op een arts die veel ervaing heeft in de macs-lift.

    Ik lees net op een nieuw topic een hiet boven (macslift) een zeer vervelende akelig ervaring.

  • Eva

    Ja Lily, ik ben het helemaal met je eens.

    Maar als je En een goede arts En een goeie prijs kan krijgen dan is dat toch mooi meegenomen dacht ik zo !

    Als ik ooit de moed kan opbrengen om eraan te beginnen !

    Liefs, Eva.

  • Lily

    Eva, ik was zeer angstig en heb er echt langer dan een jaar over gedaan voor ik besloot om het te doen.

    Heb 3 mei een macslift laten doen…na lang zoeken en wikken en wegen.

    Je doet zoiets maar een keer in je leven, neem ik aan.

    Kosten is het minst belangrijk, het gaat om je gezicht, het eerste zichtbare aan de mens.

    Je zelfvertrouwen, is een groot deel ook je uiterlijk, als daariets mee fout gaat door een operatie…stort je wereld althans voor mij, in. dus kijk goed uit door wie je je laat opereren. Zoek iemand (arts) die veel ervaring heeft en goed bekend staat.

    Vraag veel ervarings-deskundigen naar hun mening, lees veel op forums, lees de C.V. van de artsen, (pas ophier, ze mogen al schrijven dat ze les geven aan de universiteit als ze een keer een les-college hebben gedaan van 15 minuten) vraag cliënten van dezelfde arts te raadplegen. Zoek een goed bekend staand kliniek, die veel te verliezen heeft.

    Ik heb de macslift, gedaan de operatie zelf is echt niets om je zorgen over te maken.

    Erna is pas spannend, het helen, de zwellingen..en de tijd tot het rsultaat.

    Ik genees snel en goed, maar het resultaat is niet te zien nog, bij andere mss wel al, maar ik had geen rimpels.

    Het resultaat is bij mij pas over 3 maanden te zien, tot nu kan ik zeggen, het gaat goed, en ben blij dat ik de stap genomen heb.

    Ik wil geen reclame maken, waar ik geweest ben, maar je mag me wel mailen waar ik geweest ben.

    Er zijn hier verschillende dames die dezelfde operatie hebben gedaan als ik, die kunnen je ook hun ervaring vertellen….die waren overigens ook allemaal positief.

    We zijn naar de zelfde kliniek en arts geweest. Goed dat je er zo goed over nadenkt en afwacht en weegt, maar laat de centen even als laatst wegen.

  • Kato

    Hoi Eva,

    Zoals ik al eerder in dit forum heb geschreven ben ik onlangs voor een intake geweest naar Level 4. Voor ooglidcorrectie en Macs-lift. Dr. Nelissen maakte op mij een kundige en zorgvuldige indruk. Ook heeft hij foto's laten zien van eerder door hem uitgevoerde Macs-lifts en die waren (uiteraard!) zeer mooi geworden. Het blijft natuurlijk afwachten hoe het bij mijzelf gaat uitpakken want ieder mens reageert en geneest anders. Ik heb vertrouwen in hem en ga de ingreep eind van het jaar laten uitvoeren. Als je zo lang kunt wachten wil ik jouw “proefkonijn” wel zijn.

    Natuurlijk kun je ook zelf bij dr. Nelissen langs voor een gesprek. Als je niets laat doen kost dat je 20 euro, maar dan heb je wel een indruk.

    Groet, Kato

  • Alissa

    Ik ben gisteren bij level4 geweest voor een consult voor een minilift en oogcorrectie.

    Ik ben al even aan het zoeken geweest en het lijkt een goede keuze deze kliniek?

    Ik ben nog geen nare ervaringen tegengekomen over dr. Nelissen, klopt dat?

  • Kato

    Hoi Alissa,

    Ik ben benieuwd of je inderdaad voor Level 4 gaat kiezen, en zo ja, wanneer je dan geholpen gaat worden. Wil je ons op de hoogte houden?

  • Ymie

    Hallo,

    Ook in overweeg deze lift.

    Ik begrijp dat jullie veel ervaring bij dezelfde arts hebben.

    Mag ik weten welke en welke kliniek ?

    vr gr Ymie