Help!! Morgen Liposculpture!!

  • florien

    Janneke, dank je voor je reactie! Ik wil het zo ontzettend graag, dus ik ga het doen! Moet alleen nog even bekijken wanneer het het beste uitkomt.groetjes Florien

  • Chris10

    Hoi Janneke,

    Ik las dat je bij Silhouet in Breda bent geweest. De lymfedrainage doe je dat ook in de beurt van Breda? Mag ik weten bij welke fysio?

    Alvast bedankt

    Chris10

  • anoniem

    hmm ik verbaas me dat hier niet door anderen al een moederlijk vingertje is uitgestoken.. liposuctie is niet zomaar iets dat je even tussendoor doet en even logeren bij een vriendinnetje en dan is alles weer goed. Het kan natuurlijk ook hartstikke tegen zitten, je kan je heel rot voelen en dan is het heel fijn dat je op iemand kan rekenen. Iemand in de buurt, een partner of huisgenoot, of zelfs een van je ouders?

    Ik denk dat je ouders heel erg gekwetst zullen zijn als ze later ontdekken dat je zoiets stiekem hebt gedaan? Hmmm naja..

  • lipokliniek maastricht is OK

    Ben naar de lipokliniek in Maastricht geweest.

    Was doodzenuwachtig, maar de arts en vooral zijn vrouw stellen je de gehele behandeling heel erg op je gemak.

    Was wel blij toen hij klaar was, maar ik heb geen pijn gehad. Het resultaat was verbluffend. Perfect