kapje eraf!!

  • aimee

    hallo,

    maandag is het kapje eraf gegaan,ben er suppppper bly mee!

    was bly dat het kapje eraf mocht na een week,had soms jeuk wat best wel vervelend was,en ben paar keer naar buiten geweest met kapje,je zag sommige mensen kyken,maar dat deed me niks,ik wilde het wel van de daken afschreeuwen zo bly was ik!myn neusje is heel mooi geworden lykt beetje op die van ashlee simpson!heb nog paar kleine zwellingen,dr.middelweerd van de bergman kliniek zei dat die eind van de maand weg zyn.op myn neus heb ik allemaal velletjes,en krabjes van binnen,daarvoor heb ik een creme,en een neusspray.zie elke dag myn neus mooier worden,geduld is een schone zaak! moet over drie maanden nog een keer terug voor controle.shakira,myn kin lag ook erg terug door myn grote lange neus,maar na de correctie komt myn kin lippen veel beter uit,alles is nu meer in verhouding…denk als je een kin inplantaat hebt,nog niet te tevreden bent met je neus?!denk dat je meer resultaat hebt met een neuscorrectie dan kinimplantaat.

    hoe gaat het met jou verder soleil?overweeg je nog een correctie of zie je er van af?

    fyn dat je ook tevreden bent noortje,zwellingen kunnen nog 6 weken duren,komt goed!wil iedereen verder succes wensen met zyn/haar beslissingen,iedereen raad ik aan wat ongelukkig is myn zyn/haar neus gewoon doen!!

    een neuscorrectie doet helemaal geen pyn,alleen eerste dagen zwakjes van de narcose,eerste week van werk vry vragen voor je werk,erna kun je gewoon weer werken.drie weken voor de operatie beginnen met arnica druppels tegen blauwe plekken zwellingen,na operatie nog doorgaan indien nodig is.by my was alles weg na een week!het is moeilyker een goede neus arts te vinden dan bv borsten,daar heb je ze in overvloed van,hier een lystje wat ik zelf goede artsen vindt!

    dr.middelweerd bergmankliniek kno arts

    dr.jong velthuiskliniek en werkzaam in medische centrum schevingen kno arts

    dr.nolst jan van gooyen kliniek

    dr.roddi boerhavenkliniek

    veel succes allemaal groetjes aimee!

  • kristel

    Hallo Aimee,

    ben nieuw hier! maar vind het super om te horen dat alles goed is gegaan. geeft de mensen die de keuze nog moeten maken een extra duw. Heb 2 afspraken (voor consult) gepland staan. Hoeveel weken moest jij wachten voordat je de operatie kon ondergaan (na consult).

    groetjes,

    kristel

  • soleil

    Hai Aimee,

    oh wat ben ik blij voor je dat jij zo super tevreden bent met het resultaat,ik ga denk ik toch ook maar nog voor een extra consult naar middelw.Ik twijfel over trenity,aangezien Noor toch niet voor de volle 100% tevreden is en ik dat al meer gelezen heb over nolst en hij kon mij ook niets zeggen over het eindresultaat en dat vind ik dan een te groot risico.Is het bij jou echt geworden zoals hij je liet zien op dat computerprogramma bij hem,kon jij daar zelf ook nog in meesturen van wat jij mooi vind,rechte neus of gloooiing-wipneus en jij had toch fotos van ashlee's neus meegenomen,welke fotos heb je meegenomen,want ik vind haar neus dus ook heel mooi?Hoe vaak ben jij opconsult geweest bij hem dan?Is jouw neus ook gebroken,smaller gemaakt,neusbrug verlaagd,tipverandering had je ook nog deukjes of wat is er precies allemaal gebeurd bij jou?En nog even over die tampons,moest je die er nou zelf thuis uithalen?Wat heeft jou de operatie gekost eigenlijk,heb je het ook via een ziekenhuis gedaan zodat je het goedkoper hebt gekregen?Kun je geen voor en na fotos laten zien,ik weet ook niet hoe maar ik ben zo benieuwd.Zou je over een maand ofzo ook nog even willen laten weten over hoe het met je neus is,met de zwelling enzo.Is het nu echt nog heel dik dan of kun je echt al een heel goed resultaat zien?Sorry voor al de vragen maar ik wil ook zo graag bij een goede arts terecht komen en ook zo blij worden net als jij!Ben jij een echte perfectioniste,trouwens?

    Super bedankt voor je reacties,je helpt ons er allemaal heel erg mee.

    Liefs Soleil.

  • soleil

    Hai Aimee,

    nog even een vraag he,hoe ben jij geopereerd van buitenaf dius met littekentjes aan de buitenkant of in de binnenkant.Hoe zien die littekentjes er nu uit.Wat zijn krabjes,korstjes?

    Thanx

    Liefs Soleil.

  • Shakira

    Wat fantastisch Aimee!! Echt goed om te horen. Ik twijfel een beetje over Giedrojc en lees hier zoveel over ontevreden mensen. Ik heb dus meteen een afspraak gemaakt bij Middelweerd en ik kan nog voor de Kerstdagen terecht. Meteen toen ik je bericht las werd ik blij!! Echt super zeg.

    Hoe gaat het nu met je? En met de zwellingen enz… En is het het gewenste resultaat geworden.

    Oh ja, nog een vraagje… is je neusje precies geworden zoals je wilde en zoals hij op de computerfoto heeft laten zien?

    Groetjes en veel liefs en beterschap

    Shakira

  • zeeta

    Ik heb in augustus mijn neuscorrectie bij dokter roddi.. ik hoor hele positieve en ook hele negatieve dingen over hem.. aimee prijst hem en augje waarschuwt.. ik ben echt in de war ik wil graag weten wat er precies verkeerd of goed is aan hem

    mvg,

    zeeta

  • M. Janssen

    Het kan altijd misgaan, al was dat mij niet het geval.

    Ik heb 2 jaar ook un neusbrugcorrectie laten doen bij dr Roddi, het resultaat is geweldig geworden, mijn leven is erdoor ook veranderd, de ingreepresultaat en de organisatie un dikke 10 waard!

    Maurice_20285@hotmail.com

  • sylvia

    Mijn dochter wil het ook gaan doen wat moest je betalen.

    gr. sylvia