diana gabriels

  • kathy

    wie is er weleens bij diana gabriels te r'dam geweest

  • Petra

    Daar ga ik begin dec voor de eerste keer heen voor hun botox aanbieding.

    Dus ik ben ook benieuwd, wel weet ik dat ze al een langere tijd in Amsterdam zitten en hun artsen veel ervaring hebben (heb ik opgezocht)

    Succes petra

  • kathy

    ik ben zaterdag geweest v btx

    Het was een andere arts dan op hun site staat

    En nu een paar dagen later is het resultaat niet zo mooi….kan nog steeds de rimpel aanspannen en zien

    goedkoper…2 v de prijs v een….maar niet zo mooi als ik gewend ben

  • Petra

    Daar baal ik van want ik heb zaterdag mijn afspraak staan voor de zelfde aanbieding

    weet je zeker dat het niet nog een paar dagen kan duren voor de botox werkt?

    het is normaal dat het tot twee weken kan duren voor het optimaal werkt.

    Bij mij duurde het de vorige (mijn eerste keer) ook een dag of tien voor ik wat zag en voelde gebeuren.

    Daar hoop ik dan maar op, zo niet en is de kwaliteit daar niet zo goed dan ga ik er natuurlijk niet meer heen en zal dit ook hier op het prik melden.

    Groetjes Petra

  • Ans

    Het duurt echt wel 2 weken…dan zie heb je het echte resultaat hoor.

  • sylvia

    a.s. zaterdag is het 2 weken geleden botox voorhoofd, fons en lachrimpel ik zie het wel goed, tevens heb ik me mondhoeken laten doen ben zeer tevreden.

    gr. sylvia

  • kathy

    ik zie het nu ook ..had even wat geduld moeten hebben.

    Ben nu ook tevreden

  • Petra

    Ik ben net terug van diana gabriels en er zijn net twee regio's botox gespoten dus ik ben benieuwd naar het effect.

    Over een dag of tien laat ik het nog even weten, het was trouwens heel druk en ik moest lang wachten.

    Ook hoop ik dat er met regelmaat zulke acties zijn want zo is het net nog leuk wat de prijs betreft, en aangezien zo'n dokter nu de hele dag door vol geboekt zit lijkt het mij dat er nog genoeg te verdienen valt zo.

  • kathy

    je moet wel even geduld hebben maar dan wordt het wel mooi

    Ik moest ook even wachten v week

    Was het bij jou ook een andere arts dan op de site staat.

    2v de prijs scheelt wel en hoop ik ook dat ze het vaker doen

  • Annette

    Waarom wordt deze vraag gesteld..Heeft u ervaring die niet goed zou zijn bevallen?kathy schreef:

    >

    > wie is er weleens bij diana gabriels te r'dam geweest