neuscorrectie dr. Nolst Trenite

  • Noortje

    Hallo allemaal,

    Ik heb afgelopen jaar een neuscorrectie in het ziekenhuis ondergaan en was zeer ontevreden met het resultaat.. Na een lange zoektocht en veel artsen gesproken te hebben ben ik terecht gekomen bij Dr. Nolst. Bij hem had ik wel een positief gevoel.. Nu wordt ik over 3 weken opnieuw geopereerd bij deze arts.

    Ik ben alleen heel bang dat het nog een keer mis gaat en zou heel graag reacties van anderen willen horen die ervaring met hem hebben.. Ik heb zijn naam al ingetoest en hij is welbesproken hier op het forum..

    Ook zou ik heel graag foto's willen zien als dat van iemand zou mogen..

    Je kunt me altijd mailen..

    In ieder geval heel erg bedankt!

    groetjes

    Noortje

  • soleil

    Hai Noortje,

    ik heb zelf ook een mislukte neusoperatie gehad in het ziekenhuis door een kno arts die er veels te makkelijk over dacht,het ging bij mij in eerste instantie om het neustussenschot rechtzetten,doordat hij dit verkeerd heeft aangepakt dacht hij goed te doen om mijn neus dan maar recht te schaven.Ik ben in een shock terecht gekomen nadat het verband eraf ging,vreselijk.Nu heb ik een schadeclaim ingediend tegen deze arts om in ieder geval de volgende operatie te bekostigen.Nou is Nolst een goede kno arts,maar geen plastisch chirurg en je weet bij hem niet hoe je eruitr komt te zien,je ziet bij hem ook geen voor en na foto,s,dat is mijn twijfel,ik bedoel je koopt tochook geen schilderij zonder dat je hem gezien hebt,ff cru gezegd dan.Maar goed ik hoor wel dat hij een goede arts is,ik ben er zelf wel geweest voor e intake,maar ik twijfel en het wordt bij hem geen perfectie en dat is nou net wat ik wel wil.

    Ik denk er zelf over om mijn neus te doen in Amerika,vandaar uit moeten de chirurgen het hier in Nederland allemaal leren.Ik zou graag in contact willen komen met je en ervaren hoe het voor jou allemaal is en ik ben zeer benieuwd als je geopereert word door Nolst hoe het resultaat is.

    Ik hoor graag van je ,groetjes Soleil.Noortje schreef:

    >

    > Hallo allemaal,

    >

    > Ik heb afgelopen jaar een neuscorrectie in het ziekenhuis

    > ondergaan en was zeer ontevreden met het resultaat.. Na een

    > lange zoektocht en veel artsen gesproken te hebben ben ik

    > terecht gekomen bij Dr. Nolst. Bij hem had ik wel een

    > positief gevoel.. Nu wordt ik over 3 weken opnieuw geopereerd

    > bij deze arts.

    > Ik ben alleen heel bang dat het nog een keer mis gaat en zou

    > heel graag reacties van anderen willen horen die ervaring met

    > hem hebben.. Ik heb zijn naam al ingetoest en hij is

    > welbesproken hier op het forum..

    > Ook zou ik heel graag foto's willen zien als dat van iemand

    > zou mogen..

    > Je kunt me altijd mailen..

    >

    > In ieder geval heel erg bedankt!

    >

    > groetjes

    > Noortje

  • noortje

    hai Soleil,

    Bedankt voor je mailtje.. Wat jij over Nolst zegt is nu precies mijn twijfel.. Ik heb geen foto's gezien.. Aan de andere kant plaatsen andere artsen ook alleen maar ongeveer 3 van hun best gelukte operaties, maar ik zou zo graag iets zien..

    Volgens mij is Nolst van huis uit een KNO arts die daarna verder is gegaan op het gebied van plastische chirurgie.. Wat bedoel je precies met dat hij niet precies en perfect te werk gaat? Ik ben namelijk zelf een perfectionist, dus ik zoek echt iemand die dat heel precies kan doen..

    Ik heb ook over Amerika nagedacht.. Ik vond alleen dat het daar allemaal zo commercieel is.. Ook ben ik er niet zeker van overtuigd dat Nederlandse chirurgen alles overnemen van Amerika, want bijv. in Parijs en Londen schijnen ook heeeeel veel ontwikkelingen plaats te vinden.. Uiteindelijk denk ik dat overal wel goede artsen kunnen zijn, want een vriendin heeft bijvoorbeeld een operatie in Iran laten uitvoeren en ze ziet er super super mooi uit.. Had ik ook niet verwacht..

    Maar ja.. het blijft een zeer lastige en angstige vraag… Het lijkt me zeker fijn elkaar op de hoogte te houden en ervaringen te delen…

    liefs

    Noortje

  • soleil

    Hai Noortje,

    nou ik bedoel te zeggen met dat hij wel perfectie nastreeft,maar als ik al de informatie van mensen moet geloven die door hem zijn geopereert ,blijkt dat die mensen blij zijn, maar dat het toch net iets anders is geworden dan ze gehoopt hadden,meer van de bobbel is er af,dus het lelijke is weg, maar dat de neus nu super recht is nee bijvoorbeeld he,ze blijven er nog iets aan zien dat mooier had gekunt,maar ze zijn wel tevreden,maar niet van dit heb ik nou altijd zo gewild,snap je dat?Maar ook dat zou voor iedereen weer anders zijn ,iedereen kijkt anders met zijn ogen.Daarom vind ik voor en na fotos erg belangrijk,dan kun je de smaak van de arts zien en dan pas kun je zeggen of de arts in jouw straatje past,denk ik.Kijk de een houdt van wipneuzen en de ander van rechte neusenWat heeft nolst jou gezegd dan hoe hij je neus gaat mooi maken en wat wil jij,ben ik wel benieuwd naarEn bij twijfel nooit doen,die twijfel is er niet voor niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik heb dus een arts op het oog in Amerika die precies dat maakt wat ik graag zie,dus waar ik blij van wordt.En ik neem aan dat jij ook veel verdriet hebt gehad na jouw mislukte operatie,hoe lang is dat geleden?

    Groetjes Soleil.

    noortje schreef:

    >

    > hai Soleil,

    >

    > Bedankt voor je mailtje.. Wat jij over Nolst zegt is nu

    > precies mijn twijfel.. Ik heb geen foto's gezien.. Aan de

    > andere kant plaatsen andere artsen ook alleen maar ongeveer 3

    > van hun best gelukte operaties, maar ik zou zo graag iets

    > zien..

    > Volgens mij is Nolst van huis uit een KNO arts die daarna

    > verder is gegaan op het gebied van plastische chirurgie.. Wat

    > bedoel je precies met dat hij niet precies en perfect te werk

    > gaat? Ik ben namelijk zelf een perfectionist, dus ik zoek

    > echt iemand die dat heel precies kan doen..

    > Ik heb ook over Amerika nagedacht.. Ik vond alleen dat het

    > daar allemaal zo commercieel is.. Ook ben ik er niet zeker

    > van overtuigd dat Nederlandse chirurgen alles overnemen van

    > Amerika, want bijv. in Parijs en Londen schijnen ook heeeeel

    > veel ontwikkelingen plaats te vinden.. Uiteindelijk denk ik

    > dat overal wel goede artsen kunnen zijn, want een vriendin

    > heeft bijvoorbeeld een operatie in Iran laten uitvoeren en ze

    > ziet er super super mooi uit.. Had ik ook niet verwacht..

    > Maar ja.. het blijft een zeer lastige en angstige vraag…

    > Het lijkt me zeker fijn elkaar op de hoogte te houden en

    > ervaringen te delen…

    >

    > liefs

    > Noortje

  • soleil

    Hai Noortje,

    nou ik bedoel te zeggen met dat hij wel perfectie nastreeft,maar als ik al de informatie van mensen moet geloven die door hem zijn geopereert ,blijkt dat die mensen blij zijn, maar dat het toch net iets anders is geworden dan ze gehoopt hadden,meer van de bobbel is er af,dus het lelijke is weg, maar dat de neus nu super recht is nee bijvoorbeeld he,ze blijven er nog iets aan zien dat mooier had gekunt,maar ze zijn wel tevreden,maar niet van dit heb ik nou altijd zo gewild,snap je dat?Maar ook dat zou voor iedereen weer anders zijn ,iedereen kijkt anders met zijn ogen.Daarom vind ik voor en na fotos erg belangrijk,dan kun je de smaak van de arts zien en dan pas kun je zeggen of de arts in jouw straatje past,denk ik.Kijk de een houdt van wipneuzen en de ander van rechte neusenWat heeft nolst jou gezegd dan hoe hij je neus gaat mooi maken en wat wil jij,ben ik wel benieuwd naarEn bij twijfel nooit doen,die twijfel is er niet voor niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik heb dus een arts op het oog in Amerika die precies dat maakt wat ik graag zie,dus waar ik blij van wordt.En ik neem aan dat jij ook veel verdriet hebt gehad na jouw mislukte operatie,hoe lang is dat geleden?

    Groetjes Soleil.

    noortje schreef:

    >

    > hai Soleil,

    >

    > Bedankt voor je mailtje.. Wat jij over Nolst zegt is nu

    > precies mijn twijfel.. Ik heb geen foto's gezien.. Aan de

    > andere kant plaatsen andere artsen ook alleen maar ongeveer 3

    > van hun best gelukte operaties, maar ik zou zo graag iets

    > zien..

    > Volgens mij is Nolst van huis uit een KNO arts die daarna

    > verder is gegaan op het gebied van plastische chirurgie.. Wat

    > bedoel je precies met dat hij niet precies en perfect te werk

    > gaat? Ik ben namelijk zelf een perfectionist, dus ik zoek

    > echt iemand die dat heel precies kan doen..

    > Ik heb ook over Amerika nagedacht.. Ik vond alleen dat het

    > daar allemaal zo commercieel is.. Ook ben ik er niet zeker

    > van overtuigd dat Nederlandse chirurgen alles overnemen van

    > Amerika, want bijv. in Parijs en Londen schijnen ook heeeeel

    > veel ontwikkelingen plaats te vinden.. Uiteindelijk denk ik

    > dat overal wel goede artsen kunnen zijn, want een vriendin

    > heeft bijvoorbeeld een operatie in Iran laten uitvoeren en ze

    > ziet er super super mooi uit.. Had ik ook niet verwacht..

    > Maar ja.. het blijft een zeer lastige en angstige vraag…

    > Het lijkt me zeker fijn elkaar op de hoogte te houden en

    > ervaringen te delen…

    >

    > liefs

    > Noortje

  • Saskia

    Merkwaardige vergelijkng met een schilderij.

    Als jij je portret laat schilderen moet je toch ook maar afwachten hoe de schilder je afbeelt ,

    Op de foto sta je ook anders dan je denkt dat je eruit ziet.

    Niemand kan het beeld dat jij in je hoofd hebt, produceren.

  • Noortje

    hai soleil,

    toevallig zag ik dat op de site van medisch centrum scheveningen toch wel wat voorbeeldfoto's van neuscorrecties staan.. Bij mij wil hij de tip omhoog halen, ronder maken en de neusrug bijslijpen…

    Ik vind zelf de voor en na foto's van giedrojc en nio erg mooi, maar over hen hoor je weer veel minder.. uiteindelijk zegt een voor en na foto ook niet alles want ze plaatsen altijd de 3 mooisten…

    Wel heb ik contact opgenomen met de nvpc. Nolst staat hier niet ingeschreven, maar ze wisten mij wel te vertellen dat hij een heel kundig man is en een absolute master op het gebied van neuschirurgie. Zij vertelden mij dat een KNO-arts dus zeker geen slechte keus hoeft te zijn.

    Ook zou ik graag van je willen weten welke arts in Amerika je bedoelt en of je voor en na foto's kunt vinden van hem…

    Mijn operatie is een jaar geleden en je blijft toch twijfelen bij het maken van een nieuwe keus.. Ik vind het doodeng….

  • Daniel

    Ik ben werk in het “glamour wereldje” en ik kan je garanderen dat Dr Trenité echt de beste is voor de neus. Ik ben zelf door hem gedaan en m'n neus is perfect gecorrigeerd. Al een week na de operatie was ik weer aan het werk en niemand viel het op dat het gedaan was. Men zei dat ik er beter uitzag en toen ik het vertelde viel het hun pas op. Ik heb geen pijn gehad en ook geen littekens.

    Ik ben bij Dr Trenite gekomen omdat ik een aantal modellen ken die erg mooi door hem gedaan zijn. Touriya Haoud heeft haar neus ook bij hem laten corrigeren (wat super goed gelukt is, omdat het mooier geworden is en bij haar past)

    De kracht van Dr Trenite is dat hij echt naar je gezicht kijkt en een goed esthetisch oog heeft. Ik kan hem aan iedereen aanraden.

    Succes ermee!

  • Daniel

    Wat ik nog vergeten was te schrijven is dat het natuurlijk heel slim is wanneer je je laat opereren door iemand die alleen maar neuzen doet en ook zeer geroutineerd is. De meeste chirurgen in Nederland voeren gewoon niet vaak genoeg een neuscorrectie uit om dit perfect te kunnen doen. Bovendien is de kracht van Trenite dat hij KNO arts is en de neus zodanig opereert dat alles qua ademen etc heel goed werkt. Neuzen luisteren heel nauw en hoe een neus heelt na een operatie is iets waar de chrirug geen volledige controle over heeft. Kraakbeen kan soms een iets andere vorm aannemen dan verwacht word. Ik zou me hier niet druk om maken, omdat je met een kleine ingreep dit weer kan perfectioneren.

  • Noortje

    Hai Daniel,

    Bedankt voor je uitgebreide bericht.. Het heeft me zeker gerust gesteld… Ik werk ook als professioneel fotomodel dus voor mij is het ook super belangrijk! Ik zie mezelf namelijk steeds terug in de bladen en op posters…

    Ik ben alleen bang dat Nolst heel goed opereert, maar niet echt een drastische verandering teweeg brengt, of wel? Ik zal een voorbeeld van een link sturen wat ik zelf heel mooi vind en wat ik ook voor ogen heb…

    http://www.parkkliniek.com//index.php?option=com_showcase&Itemid=93&task=view&cid=17&sid=59

    Als het mag zou ik heel graag je foto's per e-mail willen zien.. Ik ben echt heel blij met je reactie, want ik ben al een keer geopereerd geweest en dat heeft het verpest… Ik ben daarom nu erg bang…