Bilimplantaten

  • sonnie

    Hoi,

    Ik had ook platte billen. Zit in mijn familie. Toch heb ik een mooi kontje gekregen op mijn leeftijd van 50 jaar. Maar daar moet ik heel veel voor doen en wel op die krachtrainingsapparaten daar lukt t dus wel. Plus dat ik mezelf gewend heb mn bottem steeds achteruit te steken. Er is nu een duidelijke welving te zien in broek en rok. Apetrots ben ik erop. Maar ik ben wel 3 keer in de week 20 minuten zeer zware verschillende gewichten voor de billen aan het trainen. Het kan dus wel, maar tis hard werken dat wel. No way met die bilimplantaten.

  • an.

    Hi Jef,

    Zou je mij ook wat meer kunnen vertellen? Ik namelijk ook geinteresseerd.

    Thanks.

    an

  • anoniem

    ja implantaten zijn idd de beste oplossing als je een normaal formaat bil wil, ik heb er dus 3000 cc in laten spuiten, onmogelijk om dat in een keer met implantaten te laten doen.het inspuiten zelf ging ook in gedeeltes. dus vandaar mijn keus. ik heb er geen spijt van. ook al zou het hypothetisch gezien in een keer kunnen dan nog 3000 cc aan implantaten is onmogelijk dan is je bil dus groter maar je heupen blijven te ver achter. bij mij is de 3000 verspreid over billen en heupen, 2000 in billen en 1000 in heupen ongeveer. Ik zou dus nooit iets aan mijn bil gedaan hebben als het resultaat een normale gemiddelde bil geweest zou zijn, ik had al billen voodat ik eraan begon.ik heb er nu eentje ala beyonce!!! die arts van je in argentinie heeft wel gelijk hoor komt idd voor maar is niet meer als 1% van de gevallen, had erover gelezen, en vond het risico aanvaardbaar. als je rookt heb je meer risico om kanker te krijgen , toch roken nog steeds heel veel mensen., denk ook dat vet eten gevaarlijker is. dus iedereen maakt zijn eigen keus en statistisch gezien is het aan jezelf hoe graag je iets wil, iemand die de sigaret graag wil heeft er kanker voor over, is hetzelfde. maar de risicos zijn wel veeeel groter., als het echt zo problematisch was geweest dan was het ook in die landen verboden., het is toegestaan in bijna heel zuid en midden amerika toegestaanJeffry schreef:

    >

    > Ik ben van mening dat zogehete “liquid fillers” en “gels”

    > niet echt veilig zijn.

    > Ook mijn chirurg (in argentinie) die zeer ervaren is met bil

    > vergrotingen vind ze onveilig.

    > Het grote risico van zon gel is dat het vloeibaar is, je weet

    > nooit waar het kan gaan, als het naar 5 jaar of langer ineens

    > gaat kapselen (wat met elk vreemd voorwerp kan gebeuren in je

    > lichaam, ook implantaten) kan je het niet verwijderen.

    > het zit los in je lichaam en probeer dat er maar eens uit te

    > krijgen.

    > Mijn chirurg heeft wel eens hersteloperaties gedaan..met

    > grote littekens.

    >

    > Het voordeel van implantaten is dat schuiven onmogelijk is

    > omdat er een pocket word gemaakt. daarin zit je implantaat de

    > pocket is mischien een paar milimeter groter dan het

    > implantaat dus schuiven is onmogelijk.

    > ander voordeel is dat het implantaat nooit kan lekker, de gel

    > is cohesief (samenhangend) dat wil zeggen dat het geen

    > vloeibare substansie is (in tegenstelling tot liquid fillers

    > of gels)

    > Mocht het zo zijn dat je implantaat gaat kapselen of je wilt

    > het verwijderen om welke reden dan ook. kan dat heel

    > gemakkelijk door het implantaat gewoon weg te halen..

    > Krijg je klachten van een gel? dan kan je dat niet verwijderen.

    > Mijn chirug heeft ook gevallen gezien van gels die na zoveel

    > tijd migreren rond het hele lichaam.. waradoor er knobbels

    > ontstaan in de benen, buik etc.

    > dit kan gebeuren met silicon injections, pmma, hydrogel,

    > argiform, rystaline (allemaal fillers)

    >

    > Mijn implantaten zijn super zacht en natuurlijk.

    > vetinjecties is inderdaad een andere optie, maar je lichaam

    > absorbeerd 30 tot 50 % in de eerste 2 jaar, dus je moet wil

    > vet hebben wil je echt een grote bil.

    >

    > Ook vind ik het onveilig om injecties te laten doen, door

    > vrouwen/mannen die het aan huis of in een salon doen.

    >

    > Natuurlijk vind ik dat iedereen het recht heeft te kiezen

    > voor wat hij/zij goed vind aanvoelen.

    >

    > alleen heb ik zolang research naar deze ingrepen gedaan, dat

    > bepaalde dingen voor mij zijn uitgesloten.

    >

    > groetjes!

  • Sheila

    Hoi hoi!

    Zou je misschien kunnen vertellen waar je het hebt laten doen, hoeveel het kost èn wat er precies ingespoten is?

    Ik wil dit namelijk ook heeeel graag laten doen, maar er is hier maar weinig info over te krijgen.

    Hoop dat je wat meer wilt vertellen :)

    Alvast bedankt,

    Sheila.

  • Anoniem

    Ik wil er ook meer over weten. Ik kan nergens informatie vinden over het inspuiten. dank je.

  • sonja

    Hallo ik zie dat jij shrijft dat je imlantaten heb laten zetten. maar dan snap ik niet dat je schrijft dat ze iedere keer bijgespoten hebben,omdat ik hoor dat implantaten niet vloeibaar zijn en niet kunnen lekken.En met spuiten tot 3000cc is het vloeibaar spul toch?

  • ..

    Ik wil het ook graag laten inspuiten. Maar ik kan niemand in NL vinden die het doet…

    Dus als je iemand kent die het doet zou ik het graag willen weten.

    mail me dan maar brownsugarlicious@hotmail.com

  • Makdalena

    Haai anoniem,

    Ik weet dat dit een tijdje later is nadat je je bil hebt laten doen! maar ik zou dat echt geen graag willen. Ik heb nu geen billen en zou graag ook een bil ala beyonce willen en niet gewoon een normale achterwerk. Zit alles nu nog goed en voel jij je zelf ook nog prima erna? Laat me weten mijn email is wittje1@hotmail.com Kunnen we er verder overpraten;) Of iemand anders die heeft laten inspuiten/implantaten maar dan wel een dikke ass ervan heeft kunnen krijgen hoeft neit even groot als beyonce maar toch wel wat. Email mij als je een mooie resultaat hebt en het ik hou het geheim mocht je dat willen. eventueell fotos zou ook leuk zijn!

    Groetjes

  • liniee

    hey

    Ik ben zelf hard opzoek naar iemand die pmma injecties zet in NL.

    Ik heb op een forum gelezen dat een jongen uit nl het liet doen hier in nederland.

    Dus je hebt ze wel… maar ik ben hellaas nog niet erg ver gekomen met zoeken.

    Ik heb wel contact met een vrouw die silicone olie spuit.En heb haar gevraagt of ze niet ook pmma kon injecteren.

    Want over pmma hoor je bijna tot geen slechte dingen.

    Ik zou er ook nog wel voor willen reizen naar mexico alleen ik moet dan even kijken wat het totaal zou gaan kosten allemaal.

    En liever reis ik daar ook niet in mijn eentje heen.

    Dus wanneer er nog iemand dit ook overweegt ??

    Of iemand weet die pmma injecteert in nederland of europa ,Ik hoor het graag!

    Mijn email is : linjlo@live.nl

  • anoniem

    wie heeft er ervaring met bilimplantaten?