Dr. Karavani

  • Cheryl

    Is er iemand die ervaring heeft met botox bij deze dokter.

    Ik ben er al een paar keer geweest voor mijn voorhoofd en fronsrimpel maar ik vind dat het niet helemaal is wat ik ervan verwacht. Ben vorig jaar iedere 3 maanden geweest toen door een operatie aan mijn rug een poos niet en ben nu in eind januari geweest en heb vrijdag 5 mei weer een afspraak. Ik lees nu goeie ervaringen van de dames met het botoxcenter, dus ik zou weleens van andere de ervaringen willen horen over dr. Karavani.

    Groetjes Cheryl

  • Daniella

    Ik ben ook vaker bij Dr Karavani geweest voor een botox behandeling en ik vond het ook tegenvallen. Waarom blijf je terug gaan zal je denken ? Naar de eerste behandeling ben ik terug gegaan om te laten zien dat het niet werkt maar ze hebben mij verteld dat hoe vaker je het doet hoe mooier het wordt. Niet echt dus. Dr Karavani zelf is een zeer aardige man zowel als zijn personeel maar de botox en de biostimulans ( 2x gedaan) hebben niet veel effect gehad bij mij. Ik heb ook een afspraak gemaakt bij de botox center op 1 juni. Iedereen blijkt zeer tevreden te zijn met de arts en de resultaat dus ik ben benieuwd. Ik denk dat je beter Karavani af kan zeggen en ook proberen bij de Botox Center.

    groetjes Daniella

  • LindaK

    Laat je even weten hoe het daar was, en of het wel de gewenste resultaat gaf zoals je weet kun je pas resultaat zien na 5 dagen.

    ik ben ook niet tevreden over mijn botox behandeling, het is nu 4 wkn geleden en

    zie nu alweer beweging in mijn voorhoofd komen, mijn fronsrimpel is eigenlijk nooit weggeweest.

    grt Linda

  • chris

    Moest je dan wel weer betalen voor de botox of was dat ‘garantie’?

  • Daniella

    Waar heb jij je botox laten doen? 4 weken is wel kort als het nu al begint uit te werken. Ik heb wel een sterke mimiek maar om eerlijk te zeggen ik wil toch wel mijn voorhoofd kunnen bewegen. Ik draag altijd een pony dus je ziet het toch niet! Het gaat mij meer om het oog hoeken en dat mijn wenkbrauwen een beetje woord gelift door de botox. Mijn frons rimpel is ook nooit weggeweest maar Karavani zei dat het niet kan met botox( ik bedoel de rimpel tussen mijn ogen) Ik wil eerst kijken hoe de botox is en dan verder informeren over vullers voor de mondhoeken en jukbenen. Laat het weten als ik ben geweest.

    groetjes Daniella

  • greet

    hoi cheryl,

    ik ben ook diverse keren bij karavani gewwest voor botox.

    en het is snel uitgewerkt dat is waar maar ja ik dacht voor die prijs.

    ik heb er ook mijn gezicht laten laseren voor couprose en pigment vlekjes en daar ben ik erg tevreden over.

    de botox nee niet echt aan te bevelen.

    ik ben 11 maart bij botoxcenter geweest en ik ben super tevreden.

    nog steeds kan ik niet fronsen terwijl ik bij karavani alweer een botox had moeten halen.

    de lijntjes in mijn frons verdwijnen niet maar zijn echt veel minder.

    ik laat er de volgende keer een filler inspuiten dan zijn ze wel weg.

    ik had al jaren een diepe frons dus ik had ook niet verwacht dat het zou gaan verdwijnen maar ze zijn zeker voor 80%minder diep.

    ik zou het gewoon proberen wat heb je te verliezen.

    ik ga er zeker terug maar ja dat is mijn mening.

    groetjes greet

  • LindaK

    Je zegt: "ik ben 11 maart bij botoxcenter geweest en ik ben super tevreden

    nog steeds kan ik niet fronsen terwijl ik bij karavani alweer een botox had moeten halen".

    Het is toch eigenlijk logisch dat je niet kan fronsen het spul zit er nog geen twee maanden in, Boxtox behoort toch maximaal 6 maanden te werken.

    dus ik denk dat je een conclussie pas kan trekken wanneer de Botox tot aug./sept werkt bij het Botoxcenter je van een succes kan spreken of niet ???

    grt Linda

  • yvonne

    Als je na 2 maanden al kan fronsen is het niet goed gedaan, dat is zeker. Ik heb het begin januari laten doen en kan ook nog niet fronsen. Zes maanden blijft het denk ik niet zitten, 5 maanden wel. Ik denk dat je pas echt tevreden kunt zijn als het zolang glad blijft. gr yvonne

  • Daniella

    Ja ik heb betaald en ik wil ook niet zeggen dat er niks te zien was, dat wel, maar alleen mijn wenkbrauwen omhoog en geen rimpel minder. Nogmals ik heb niks tegen Dr Karavani maar ik denk dat zijn botox is sterk verdund en dat hij beter is in laser behandelingen enz. Ik heb me altijd afgevraagd is hij inderdaad een platische chirurg of een dermatoloog? Zijn assistent heeft mij verteld dat hij is een pc maar ik kan daar niks over terug vinden in tijdschriften of op de internet.

    groetjes Daniella

  • Cheryl

    Hallo Daniella ik heb gehoord dat dr. karavani een dermatoloog is en geen plastisch chirurg.

    Ik heb ook mijn twijfels of het niet sterk verdund is die botox. Ik heb die fronsrimpel laten vullen en mijn voorhoofd botox maar ook tegen mij werd vertelt dat ik veel vaker moet komen en dat je het dan kan gaan zien. Nou vind ik dat verhaal niet helemaal opgaan want als je naar de tv kijkt dan zie je dat die naaldjes verder er in gaan en dat ze glad zijn die voorhoofden. Kijk maar bij de Velthuiskliniek en nog diverse anderen. Nou had ik nog niet van het botox center gehoord voor ik op deze pagina kwam. En wie heeft ervaring met dr. Nelissen. Bij het botox center is het toch bijna net zo duur als bij karavani? Ik betaal als ik een beetje extra laat vullen in mijn fronsrimpel en met het voorhoofd erbij 95 euro.

    We moeten het maar eens proberen uit te zoeken want als het echt verdund is zou dat niet tof zijn.

    Gr. Cheryl